סמסונג חושפת: החגורה החכמה שתתריע אם העליתם במשקל

"החגורה החכמה" של סמסונג שנחשפה, במסגרת כנס CES, מצוידת בסנסורים מגנטיים ובאבזם אשר מודדים את היקף המותניים במדויק ומספקים נתונים בריאותיים שונים למשתמש - מהשמנה לגילוי מחלות לב

אם מישהו היה מנסה למכור לכם חגורה חכמה, כנראה שהייתם מגלגלים עיניים. אבל Welt, מוצר שפותח במסגרת מעבדת C-Lab של סמסונג, היא אחד ממוצרי ההלבשה החכמה המתקדמים ביותר שקיימים כיום בשוק.

החגורה החכמה הזו עוקבת אחרי פרמטר מרכזי בבריאות שלנו - היקף המותניים. אחרי הכול, לא מעט מחקרים רפואיים כבר הוכיחו קשר ישיר וחד-משמעי בין היקף המותניים של אדם מסוים לסיכוי שלו לסבול ממחלת לב, סוכרת או יתר לחץ דם. חגורת ה-Welt שהוכרזה על-ידי סמסונג לפני כשנה, הוצגה במהלך תערוכת CES בלאס וגאס.

היא מצוידת בסנסורים מגנטיים באבזם, אשר מודדים את היקף המותניים במדויק, ומעדכנים אתכם במידה והתרחבתם כתוצאה משינויים בדיאטה. למעט שקע הטענה, החגורה החכמה של סמסונג נראית כמו חגורה קלאסית.

בנוסף להיותה השוטר הרע של הרגלי האכילה שלכם, ה-welt יכולה לשמש גם על מנת לעקוב אחרי הפעילות הגופנית שלכם באמצעות ספירה של הצעדים שעשיתם ביום והערכה של מספר הקלוריות ששרפתם. הסוללה של החברה מספיקה ל-20 ימים של פעילות, והטעינה שלה לוקחת שעה אחת בלבד.

החגורה החכמה זמינה להזמנה מוקדמת דרך אתר Welt בטווח מחירים של בין 149 ל-199 דולר, כלומר 600 עד 800 שקל ליחידה, תלוי בסוג ואורך החגורה.

,