קשת אינטרנשיונל הקימה חברה-בת במקסיקו

החברה תפתח ותפיק תוכניות במדינה ובמדינות דוברות ספרדית שכנות ■ הזרוע הבינלאומית של זכיינית ערוץ 2 קשת סגרה לאחרונה מספר חוזים באמריקה הלטינית

לוגו קשת קשת מקזיקו
לוגו קשת קשת מקזיקו

קשת אינטרשיונל, הזרוע הבינלאומית של זכיינית ערוץ 2 קשת, הקימה חברה-בת במקסיקו שתיקרא Keshet MX. החברה אמורה לפתח ולהפיק תוכניות במדינה וכן במדינות דוברות ספרדית שכנות - מארה"ב, בה ישנה קהילה גדולה של היספנים, ועד קולומביה. 

השוק של אמריקה הלטינית הוא שוק חשוב עבור קשת אינטרנשיונל, ולאחרונה היא ביצעה בו מספר עסקאות שכללו מכירה של פורמטים, כמו ריאליטי המוזיקה "הכוכב הבא", השעשועון "בום" שפותח על-ידי עידו רוזנבלום ותוכניות נוספות. 

במקביל, לאחרונה חתמה החברה על עסקה עם הערוץ המקסיקני Televisa, הכוללת הפקה של 4 פורמטים לתוכניות מתוסרטות, שהראשונה מהן תהיה הסדרה "מסודרים", שלפי החברה מופקת כבר בימים אלה.

הסכמים נוספים נחתמו גם עם הערוץ הארגנטינאי Telefe ועם רשת טלוויזיה היספנית שפועלת בארה"ב בשם Telemundo. 

לפני כחודשיים דיווחה קשת כי מכרה את השעשועון האינטראקטיבי "טאץ'" לערוץ הקולומביאני קאראקול. במסגרת העסקה, השעשועון ישודר בקולומביה מדי ערב בפריים-טיים של הערוץ בשידור חי, תוך שיתוף-פעולה בין הערוץ לבין אחת הרשתות הקמעונאיות הגדולות במדינה, שנקראת אקסיטו (Exito).