נחטף כמו לחמניות: הקורקינט שמתקפל לתוך צינור

הכירו את אחד מהפיתוחים היותר מסקרנים של התקופה האחרונה בתחום הקורקינטים הממונעים: כלי חדשני בשם GoTube שנחשף ברשת עם רף גיוס צנוע של 20,000 דולר באתר קיקסטארטר - והצליח לרשום הזמנות מוקדמות של פי 6

שם: קורקינט מתקפל לגליל / צילום: מתוך הוידאו
שם: קורקינט מתקפל לגליל / צילום: מתוך הוידאו

 

לא מעט פיתוחים קשורים בדו-גלגלי שהולך וכובש את העולם ואנחנו מתכוונים לקורקינט חשמלי. אחד החששות הוא כמובן גניבת הכלי, אבל שימו לב לפיתוח הבא: קורקינט שנכנס אל תוך צינור, כך שתוכלו להכניס אותו לתיק שלכם.

מדובר בקורקינט שקיבל את השם "גו-טיוב", ולא קשה להבין למה. משקלו 5.8 ק"ג והוא עשוי מסיבי פחמן. הוא מגיע עם סוללה מובנית בנפח של 36V אשר נטענת בתוך שעתיים בלבד, והמנוע בעל הספק של 120W. מהירות הנסיעה של הכלי היא 16 קמ״ש. הקורקינט אפילו מגיע עם מסך קטן במרכזו של הכידון שמציג את מהירות הנסיעה והטווח שנותר לכם.

כמו-כן מגיע הקורקינט עם יציאת USB להטענת הסמארטפון, ופנס LED לנסיעה בלילה, וכאמור גולת הכותרת היא עצם כך שהקורקינט אכן מתקפל למעין צינור ונכנס אל תיק הנשיאה שלכם. החברה המפתחת יצאה בקמפיין מימון המונים בקיקסטארטר במטרה לגייס 20,000 דולר עבור הקורקינט, ונכון לכעת היא הצליחה לגייס קרוב ל 130,000 דולר כשנותרו עוד חמישה ימים לתום הקמפיין. העלות לקורקינט עומדת על כמעט 1,350 שקלים ומועד ההפצה נקבע למרץ 2017 כך שלא נותר לכם המון זמן כדי לגבש דיעה בדבר הרכישה.