קרן הריט מניבים רוכשת נכס שלישי ב-82 מיליון שקל

רוכשת מבנה לוגיסטי באזור התעשייה הר טוב ■ אחר רכישה זו, סך שווי הנכסים בהם מחזיקה הקרן עומד על כ-260 מיליון שקל

עסקה עסקאות ידיים מיזוג לחיצת ידיים חתימת חוזה / צלם: פוטוס טו גו
עסקה עסקאות ידיים מיזוג לחיצת ידיים חתימת חוזה / צלם: פוטוס טו גו

מניבים, קרן הריט החדשה, רוכשת נכס שלישי, מבנה לוגיסטי באזור התעשייה הר טוב, תמורת 82 מיליון שקל. לאחר רכישה זו, סך שווי הנכסים בהם מחזיקה הקרן עומד על כ-260 מיליון שקל.

מניבים רכשה מבנה בשטח של 15 אלף מ"ר על גבי מגרש של כ-24 דונם באזור התעשייה הר טוב, הממוקם בסמוך לבית-שמש.

המבנה נרכש ב-82 מיליון שקל, המבטאים שווי של כ-5,500 שקל למ"ר, והוא צפוי להניב ב-10 השנים הקרובות כ-5.6 מיליון שקל בשנה בממוצע.

המבנה הוא מרכז לוגיסטי בגובה של כ-14 מטר, המושכר לחברת לוגיסטיקר מקבוצת ממן. בניית המרכז הלוגיסטי הושלמה בחודשים האחרונים, ולוגיסטיקר שכרה אותו לתקופה של 5 שנים עם אופציות ל-5 שנים נוספות.

עופר אברם, מנכ"ל מניבים, מסר: "להערכתנו, הביקוש לשטחי לוגיסטיקה ותעשייה באזור זה ילך ויגבר. כל אלה יאפשרו בעתיד השבחה נוספת של הנכס".

לדברי שרון שוופי, יו"ר מניבים, "המרכז הלוגיסטי בהר טוב הוא הנכס השלישי שמניבים רוכשת. רכישת הנכס תואמת את אסטרטגיית הקרן, הפועלת לרכישת נכסים מניבים בתמהיל שימושים רחב של משרדים, היי-טק, תעשייה ולוגיסטיקה, תוך פיזור גאוגרפי באזורי ביקוש שונים בישראל. הקרן בוחנת בימים אלה מספר עסקאות לרכישת נכסים מניבים נוספים התואמים את מדיניותה".

מניבים השלימה עד היום גיוס של 267 מיליון שקל מפועלים שוקי הון, מיטב דש, אוניברסיטת בר-אילן, אי.בי.אי, הלמן אלדובי, קרן פנסיה גלעד וגופים נוספים.

באוקטובר 2015 דיווחה מניבים על רכישת נכס בראש-העין המיועד בעיקר לאחסנה ומשרדים תמורת 77 מיליון שקל. בחודש אפריל 2016 דיווחה מניבים על רכישת בניין משרדים בירושלים תמורת 95 מיליון שקל.