פרקליטו של ראש העיר אשקלון איתמר שמעוני: אין מתלוננת נגדו

יום אחרי הגשת כתב האישום החמור נגד ראש עיריית אשקלון לשעבר, היום דווח כי שתי נשים נוספות מתכוונות לתבוע את שמעוני בהליך אזרחי בטענה כי תקף אותן מינית ■ עו"ד ששי גז: המתלוננת לא קיימת

איתמר שמעוני ראש עיריית אשקלון / צלם: איל יצהר
איתמר שמעוני ראש עיריית אשקלון / צלם: איל יצהר

יום אחרי הגשת כתב האישום החמור נגד ראש עיריית אשקלון לשעבר, איתמר שמעוני, היום (ד') דווח כי שתי נשים נוספות מתכוונות לתבוע אותו בהליך אזרחי בטענה כי תקף אותן מינית.

פרקליטו של שמעוני, עו"ד ששי גז, התראיין היום בגלי צה"ל וטען כי המתלוננת לא קיימת. לדבריו, "מי שמכיר את התיק הזה יודע שהמרחק בין הראיות לבין כתב האישום הוא כל-כך גדול וכל-כך, שאתה אומר לעצמך, 'למה שהוא יעשה את המעשה הזה'. אם בית המשפט יחליט, כל העניין הזה - אני אומר לך אין אישה כזו".

נזכיר כי כתב האישום שהוגש אתמול (ג') נגד שמעוני, שכיהן כראש עיריית אשקלון מאוקטובר 2013 ועד ינואר 2016, מגולל מסכת של שוחד וקידום אינטרסים של אנשי עסקים בעיר אשקלון, שמטרתה המרכזית היא מציאת מימון עבור ראש העיר שמעוני לתשלום פיצויי השתקה. זאת, עבור שתי נשים שהעלו נגדו טענות לפגיעה מינית, כאשר עבדו תחתיו בחברה הממשלתית-עירוני "אתרים" לפיתוח התיירות בעיר תל-אביב-יפו, בה כיהן איתמר שמעוני כמנכ"ל בשנים 2013-2008.