פרימיום אמיתי: מכונית הדגל החדשה של קאדילק בישראל

אחת ממכוניות הסאלון הטובות והמתקדמות בעולם היום עולה על כבישי ישראל: הצצה ראשונה לקאדילק CT6 החדשה - מכונית היוקרה המפוארת והמתקדמת ביותר של היצרן האמריקאי אי-פעם

UMI, יבואנית שברולט, קאדילק ואיסוזו, השיקה היום (ב') את הקאדילק ct6 היוקרתית. רכב הפאר החדש של קאדילק שמסמל את העידן החדש של המותג האמריקאי שהתחיל בשנת 2016, עם המעבר של מטה הקונצרן שישב בדטרויט לניו יורק.

במסגרת תוכנית החומש של החברה שמושקעים בה כ- 20 מיליארד דולר מתכננת החברה להשיק 8 דגמים חדשים וה- ct6 היא הדגם הראשון. ה- ct6 המפוארת מצויידת באבזור רב ושלל טכנולוגיות.

ה- CT6 מגיעה בגרסה אחת, גירסת ה- LUXURY. היא מצויידת במנוע v6 אטמוספרי בנפח 3.5 ליטרים אשר מפיק 335 כ"ס ומשודך לגיר 8 הילוכים. בנוסף ,ה- ct6 מגיעה עם הנעה כפולה קבועה ומשקל קל יחסית על אף מימדיה הנדיבים הודות לשימוש נרחב באלומיניום בשלדה ובחלקים החיצוניים, מה שתיאורטית, לפני שאנחנו לוקחים אותה לנסיעת מבחן, יוצר ציפייה לביצועים מרשימים.

ה- ct6 תשווק עם 8 כריות אוויר ומערכות בטיחות שונות כמו התראה מפני התנגשות חזיתית, מערכת האטה ועצירה למניעת התנגשות במהירויות נמוכות, מערכת סטיה מנתיב, התראות רטט במושב בעת סכנה, ועוד. בגזרת האבזור תגיע ה- ct6 עם מערכת המולטימידיה של קאדילק המצויידת במסך 10.2", משטח הטענה אלחוטי לנייד, 10 רמקולים של BOSE, ריפודי עור ועוד. ה- ct6 תימכר בעלות של כ-549 אלף שקל.