טדי שגיא נכנס לתחום חללי העבודה בתל אביב

המתחם הראשון בת"א צפוי להיפתח בסוף השנה במגדל עזריאלי החדש בשרונה, והשני ייפתח בתחילת 2018 במגדלי הארבעה החדשים ■ שטח המשרדים הכולל בשני המתחמים: 12,500 מ"ר

טדי שגיא ממשיך להרחיב את פעילותו, ובמיוחד את פעילות הנדל"ן שלו. קבוצת שגיא נכנסת לתחום חללי העבודה המשותפים, מה שקרוי Co Working. הקבוצה תפעיל מותג בינלאומי חדש שייקרא LABS במיקומים נבחרים בערים מרכזיות בעולם. המתחם הראשון צפוי להיפתח כבר בחודש יוני הקרוב בלונדון, מרכז פעילות הנדל"ן של שגיא.

שגיא, נזכיר, הוא אחד המיליארדרים הישראלים הבודדים בעולם. לפי בדיקת "גלובס", ההון שלו עומד על 5 מיליארד דולר. האימפריה של שגיא כוללת, בין היתר, את חברות הטכנולוגיה פלייטק, מפעילת הפלטפורמות מבוססות התוכנה עבור אתרי הימורים מקוונים הגדולה בעולם (נסחרת לפי שווי של 3.5 מיליארד דולר); Safecharge, מפתחת פתרונות הסליקה (418 מיליון דולר) ו-Crossrider, מפיצת אפליקציות (95 מיליון דולר); והנדל"ן - מרקט טק, מפעילת שוק הקניות הפופולרי בלונדון "קמדן מרקט" (770 מיליון דולר) ו"הולבורן לינקס" (Holborn Links) שבמרכז לונדון שנרכש לאחרונה תמורת 300 מיליון ליש"ט (366 מיליון דולר).

LABS, כאמור, תפעיל מתחמים גדולים במיקומים אטרקטיביים בערים נבחרות בעולם. קבוצת שגיא צפויה לחשוף את אסטרטגיית הפעילות של LABS בחודש יוני השנה, יחד עם פתיחתו של המתחם הראשון של LABS בהולבורן, לונדון.

שוק חללי העבודה אינו חדש לקבוצת שגיא, אך בהשקת LABS שגיא עולה מדרגה ואף נכנס לראשונה לשוק זה בישראל. בקמדן מרקט מפעילה בשנה האחרונה חברת מרקט טק את מתחם האינטרצ'נג המצליח שמשמש בית ליותר מ-1,000 סטארט-אפיסטים.

מתחם זו נולד כרעיון של שגיא מתוך כוונה להביא לשוק הקניות - שנחשב למקום המאגד יזמים צעירים - גם יזמים מתחומי הטכנולוגיה. מתחם האינטרצ'נג צפוי לגדול באופן משמעותי בשנה הקרובה. מרקט טק פועלת להקמת מרכזים נוספים בשוק שיכילו בתוך כשנתיים כ-3,000 סטארט-אפיסטים.

שגיא לא יפעל רק בלונדון, וצפוי לפתוח חללי עבודה גם בישראל. המתחם הראשון בתל-אביב צפוי להיפתח בסוף 2017 במגדל עזריאלי החדש בשרונה. המתחם יוקם בחלק מהקומות הגבוהות של הבניין וישתרע על כ-8,000 מ"ר. המתחם השני בתל-אביב צפוי להיפתח ברבעון הראשון של 2018 במגדלי הארבעה החדשים. המתחם ישתרע על כ-4,500 מ"ר ויפעל בקומות העליונות של המגדלים.

המתחמים שייפתחו בתל-אביב לא צפויים להיות היחידים, ובקבוצת שגיא בוחנים פתיחת מתחמים נוספים במיקומים שונים בישראל. את פעילות ההקמה בישראל מלווים הדן אורנשטיין, יועץ התקשורת של הקבוצה, ואלעד אלון, מנהל פעילות הנדל"ן בישראל, שבוחנים שיתופי פעולה אסטרטגיים של LABS עם גורמים שונים בתעשייה.