נקסט-אינשורנס (next-insurance), ספקית ביטוח דיגיטלי עבור עסקים קטנים, השיקה צ'ט-בוט חדש שיאפשר לקבל הצעת מחיר ולרכוש באמצעות פייסבוק מסנג'ר. נקסט שנוסדה ב 2016 ע"י קבוצת יזמים מנוסים גייסה עד כה 13 מיליון דולר בהשתתפות הקרנות Ribbit Capital, Zeev ventures ו-TLV Partners.
המהלך מאפשר ללקוחות לרכוש ביטוח התפור למידותיהם במהירות ובקלות, ולדלג על סוכני ביטוח ולהימנע מפתרונות מדף כלליים שאינם מתאימים לדקויות המבדילות העסקים הקטנים בכל תחום עיסוק.
נקסט משתמשת בקשר הישיר שיש לה עם העסקים הקטנים דרך התשתית המקוונת אותה היא פיתחה ומקצרת תהליכים שלקחו בעבר ימים עד שבועות לכדי דקות ספורות. השירות מאפשר התאמה מיטבית של הפוליסה לצרכי הלקוח, מחיר נכון ותהליכים מהירים ונוחים לחוויית משתמש מיטבית ורווחיות לחברת הביטוח.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.