היכן בילה שר האוצר משה כחלון בשיאה של סערת התאגיד?

וגם: מי הגיעו לחגיגות טרום החג של משפחת אירני?

בני הזוג קציר וכחלון / צילום: עידן כנפי צילום
בני הזוג קציר וכחלון / צילום: עידן כנפי צילום

כחלון חתם על הסכם עם התקשורת

היכן בילה שר האוצר בשיאה של סערת התאגיד?

ביום חמישי האחרון, בעיצומה של סערת תאגיד השידור הציבורי, הגיעו שר האוצר משה כחלון וסגנו הרב יצחק כהן בשעת לילה לא מאוחרת ל-ARCA שבנמל תל-אביב, זאת על-מנת לחתום על הסכם חשוב למדי.

ובכן, לא היה מדובר בהסכם מול התאגיד, גם לא על הסכם שכר לעובדי המגזר הציבורי או הסכם רב-שנתי על תקציב הביטחון. השניים הגיעו למקום לצורך חתימה כעדים על שטר הכתובה שהעניק עומרי הרוש, יועץ התקשורת של השר, לבחירת ליבו אינו קציר.

הרב כהן התכבד גם בנשיאת הברכה השביעית בטקס החופה והקידושין של בני הזוג הטריים.

בני הזוג קציר וכחלון / צילום: עידן כנפי צילום
 בני הזוג קציר וכחלון / צילום: עידן כנפי צילום

פרס וירטואלי

מהי הטכנולוגיה שתתרום ליצירת אמון, ומה הפרס למפתחים?

בשבוע שעבר מילאו את חלל הכנסים של הבורסה לניירות ערך 18 צוותים של סטארט-אפיסטים ומפתחים מישראל ומהעולם. הסיבה: במקום התקיים האקתון בלוקצ'יין (טכנולוגיה לפעילות עסקית ללא גורם מנהל) בינלאומי.

את האירוע הובילו אינטל, הבורסה לניירות ערך וחממת הפינטק The Floor, והוא נערך בין היתר בסיוע דויטשה בנק, HSBC ו-KPMG.

איתי בן-זאב, מנכ"ל הבורסה, אירח במקום גם את בארי צ'יילד, ראש תחום בלוקצ'יין בבנק HSBC העולמי; אנדריאה גיבס, מנהלת פיתוח אסטרטגיה באינטל העולמית; אבי כהן, מנכ"ל ומייסד חממת The Floor; ורן סנדרוביץ', מנכ"ל מרכזי הפיתוח של אינטל, שהצהיר כי "בלוקצ'יין היא טכנולוגיה קריטית שתשנה את המודלים העסקיים והטכנולוגיים של יצירת אמון בשנים הקרובות".

הפרס לזוכים במקומות הראשונים היה 5 ביטקווין, לא פחות. שערו של המטבע הווירטואלי הסתכם במועד הזכייה בכ-5,000 דולר. מאחר שערכו של המטבע נמצא באחרונה בירידה, אולי כדאי להם להמירו בהקדם?

בארי צ'יילד, אנדריאה גיבס, איתי בן זאב ואבי כהן / צילום: מקסים דינשטיין
 בארי צ'יילד, אנדריאה גיבס, איתי בן זאב ואבי כהן / צילום: מקסים דינשטיין

לקח אחריות

מהי שיטתו של אליעזר שקדי להעצמה וחיזוק הרוח?

בחודש שעבר הגיעה לישראל ג'ולייט גאושם, מנהלת ישראל והמזרח התיכון בארגון הבינלאומי ה-GRI הפועל לקידום אחריות חברתית. גאושם הגיעה כאורחת של עברי ורבין, מנכ"ל חברת Good vision מקבוצת רואי החשבון פאהן-קנה, לרגל השקת תקן הדיווח החדש לאחריות חברתית, ה-SRS.

במסגרת הביקור הגיעה האורחת לבית הלוחם בתל-אביב, שם נפגשה עם האלוף במיל' אליעזר שקדי, יו"ר אגודת ידידי פצועי צה"ל ולשעבר מנכ"ל אל-על, ועם מומו מהדב, מנכ"ל ארגון מעלה.

שקדי סיפר לגאושם כי כשהוא נכנס לתפקיד מפקד חיל האוויר, הוא החליט לנקוט יוזמה לשילוב חרדים בחיל, מה שתורם עד היום, לדבריו, לחיזוק והעצמת הרוח.

עוד נכחו באירוע: אבי הכהן, סמנכ"ל קבוצת ניאופרם; ח"כ יעל כהן-פארן, נציגת הארגונים הסביבתיים; ד"ר ישראל פלג, מנכ"ל החברה להשבת נכסי השואה; יגאל אברהמי, סמנכ"ל good vision; ורו"ח מיקי בלומנטל, מנכ"ל קבוצת פאהן-קנה.

בלומנטל לקח אחריות והודה בפני הנוכחים כי למרות שגדל בשכונת אפקה, זו לו הפעם הראשונה בה הוא מבקר בבית הלוחם הממוקם בשכונה.

אברהמי, גאושם, כהן פארן וורבין / צילום: צפריר גדרון
 אברהמי, גאושם, כהן פארן וורבין / צילום: צפריר גדרון

מצטיידים לפסח

מי הגיעו לחגיגות טרום החג של משפחת אירני?

אמש (א') ערכו בני משפחת אירני - רוני, יוסי, איתן, ויוי ויפעת - בעלי רשת פקטורי 54, אירוע השקה לחברים ולקוחות לרגל פתיחת חנויות הרשת בקניון TLV FASHION MALL.

בתפריט: קוקטייל ושופינג לקראת החג. רגע לפני שהם פוצחים בנקיונות הפסח, הגיעו והפגינו נוכחות: בני משפחת גינדי, בהם משה גינדי, מנור גינדי, מנכ"ל משותף ומבעלי גינדי השקעות, ורעייתו בת אל; כפיר גינדי, מנכ"ל משותף ובעלים בגינדי השקעות; גיל גזית, מנכ"ל מתחם שרונה; עו"ד צביקי פירון; אורן רווח, יו"ר ומנכ"ל אסתי לאודר בישראל; איל וולדמן, מנכ"ל וממייסדי חברת מלאנוקס, ובת זוגו ז'אן בן-אהרון; עירית פדרמן, מבעלי רשת מלונות דן; משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני עופר והמשנה למנכ"ל מליסרון; איש העסקים עמוס לוזון ובת זוגו, מפיקת האירועים אירית רחמים; איש העסקים רוני מאנה ורעייתו ג'ני צ'רוואני; אבי זמיר, מנכ"ל קניון TLV FASHION MALL; שמואל עטיה, בעלי עטיה נכסים והשקעות, ורעייתו רחל; הכדורגלן אבי סטרול ורעייתו נועה שריר; ואחרים.

בתוך כך התברר כי ויוי אירני ובעלה מייקל, החיים בלונדון, הגיעו לישראל במיוחד לכבוד הפתיחה ול-24 שעות בדיוק. מסתמן כי לליל הסדר המשפחתי הם כבר לא ישארו.

עמוס לוזון ואירית רחמים, רוני מאנה וג'ני צ'ראווני / צילומים: אביב חופי ושוקה כהן
 עמוס לוזון ואירית רחמים, רוני מאנה וג'ני צ'ראווני / צילומים: אביב חופי ושוקה כהן