ראלף לורן סוגר את חנות הדגל בשדרה החמישית בניו-יורק

חברת ראלף לורן מסרה כי תשקיע משאבים בתשתית מסחר אלקטרוני ותשפר את חוויית לקוחות האינטרנט שלה ■ תסגור גם חנויות נוספות

ראלף לורן/ צילום:רויטרס
ראלף לורן/ צילום:רויטרס

ראלף לורן, ההתגלמות של הקמעונאות, הקדיש את חצי המאה האחרונה למכירת פנטזיה בסגנון גטסבי הגדול על החלום האמריקאי, אבל כעת, בגיל 77 הוא ניצב בפני החיים אחרי החלום: חנויות הדגל שלו משעממות, הצעירים מחפשים בטלפונים הנחות לג'ינס שלו ב-245 דולר, והבלייזרים הכחולים המפורסמים נמכרים רק בחנויות עודפים.

חברת ראלף לורן הודיעה אתמול (ג') על סגירת חנות הדגל שלה בשדרה החמישית בניו-יורק. החברה השרויה בצרות תמקד מחדש את פעילותה המקוונת ותפטר מספר לא ידוע של עובדים.

זהו הרגע המשפיל האחרון ללורן, שיצר במשך עשרות שנים מיתולוגיה פרטית של האריסטוקרטיה האמריקאית.

החנות במנהטן נפתחה ב-2014 בבניין ניאו-קלאסי באותו בלוק שבו שוכנות גם חנויות ארמאני ודולצ'ה אנד גבאנה. הביגוד והאביזרים הקלאסיים מוצגים ב-3 קומות של עץ אלון.

ראלף לורן מסרה שהיא תשקיע משאבים בתשתית מסחר אלקטרוני, תעביר את פעילותה הדיגיטלית לפלטפורמה שמנוהלת על ידי Commerce Cloud מקבוצת Salesforce.com ותשפר את חוויית לקוחות האינטרנט שלה. היא תסגור גם חנויות נוספות.

חנות פולו, שתיסגר ב-15 באפריל, הייתה אחד האתרים היוקרתיים של ראלף לורן בעיר הולדתו ניו-יורק. לחברה יש עוד שבע חנויות בעיר, מלבד המסעדה-בר פולו. ראלף לורן גם התחייבה להגיב מהר יותר על מגמות אופנה ולצמצם את הזמן של הבאת ביגוד חדש לשוק.