אינטימיות סלולרית: מכשיר חדש מציע פתרון לבעיה נפוצה

הפתרון המושלם לחללי עבודה משותפים ומקומות פומביים: חברה אמריקאית-אוקראינית בשם HushMe המציאה מכשיר בעל שם זהה המאפשר לדבר בסלולרי בכל מקום, וכל זאת מבלי שהאנשים סביבכם ישמעו דבר ■ צפו בווידאו

זה לא באמת מעניין את אלה שיושבים לידכם בבית הקפה או באוטובוס שאתם רבים עם בן/בת הזוג שלכם - וגם במקומות עבודה פתוחים התופעה מאוד מפריעה לריכוז. חברה האמריקאית-אוקראינית בשם HushMe המציאה מכשיר בעל שם זהה, שיאפשר לכם לדבר בטלפון בכל מקום בלי שהאנשים סביבכם ישמעו.

המכשיר מתלבש סביב הצוואר ומסווה את הדיבור שלכם פעמיים: פעם ראשונה באמצעות המבנה שלו, שמבודד ואוטם את אזור הפה כך שרק המיקרופון שבפנים ישמע אתכם, ופעם שנייה באמצעות רמקולים שמותקנים בצד החיצוני של המכשיר ויכולים להשמיע קולות הסוואה מתוך מאגר, המציע אפשרויות נפוצות כמו גשם ורוח וכאלו פחות צפויות - כמו קולו של דארת' ויידר -דמות בדיונית מסדרת הסרטים "מלחמת הכוכבים".

כמובן שכמו כל גאדג'ט מודרני, הקסדה מתחברת לסמארטפון בקישוריות בלוטות' שהופכת אותה לדיבורית אלחוטית וגם מאפשרת לבחור את צלילי ההסוואה דרך אפליקציה ייעודית.

המכשיר הוצג לראשונה בתערוכת CES לפני כחודשיים וחצי, ובעוד חודש וחצי תגייס החברה במימון-המונים לגיוס כסף לייצור המוני. זאת אומרת, אם יהיו מספיק אנשים שיהיו מוכנים לשלם על המסיכה המפחידה הזו 150 דולר במסגרת הקמפיין או 250 דולר אחריו.