ערוצים 2 ו-10 הסירו סרטון בו תועד הרצח של משה קריסקי ז"ל

שני הערוצים נערכו לשדר את הסרטון מהאירוע שכונה "חתונות הדמים" במהדורות יום שישי ■ בחדשות 2 קיבלו פנייה מהמשפחה וויתרו על הקרנת הסרטון במהדורה ■ בחדשות 10 הסרטון הוסר היום מהאתר

חדשות 2 וחדשות 10 החליטו להסיר מאתריהם את הסרטון מהאירוע שזכה לכינוי "חתונת הדמים", שבו מתועדת רציחתו של משה קריסקי ז"ל. מדובר באירוע שהתרחש לפני כחודש באולם שמחות בקריית עקרון, שבמהלכו פרצה מהומה בין המשפחות של החתן והכלה.

לפני כשבועיים הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד בן ה-18 שקשור למשפחתה של הכלה ונאשם ברציחתו של קריסקי - אביו של החתן באירוע. ביום שישי שחררה המשטרה לכלי התקשורת את הסרטון שמתעד את האירועים הקשים.

בשני הערוצים נערכו להקרין את התמונות במהדורות יום השישי - "אולפן שישי" בערוץ 2, ו"שישי" בערוץ 10 - והסרטונים אף הועלו לאתרים של שני הגופים. אך בחדשות 2, שם קיבלו כבר בשישי בערב פנייה מהמשפחה שלא לשדר את התמונות הקשות, נענו לבקשה, לא שידרו את הסרטון במהדורה ואף הסירו את הסרטון מאתר מאקו לאחר שהוא כבר עלה בו, כפרומו לקראת המהדורה.

בערוץ 10, לעומת זאת, התמונות שודרו גם במהדורת "שישי" וגם במהדורה במוצאי שבת. היום כבר לא ניתן למצוא את הסרטון באתר נענע10 של הערוץ, ובערוץ מסבירים כי רק היום קיבלו את פניית המשפחה, והחליטו להיענות לה.

מחדשות 2 נמסר: "המשפחה שבדיוק קמה מהשלושים באותו יום ראתה פתאום תיעוד של אביהם נרצח באכזריות. היה להם קשה, והם ביקשו שלא נשדר. כל מקרה נשקל לגופו, ובנסיבות העניין, למרות שבערוץ 10 בחרו לשדר את תיעוד הרצח, חשבנו שהאינטרס הציבורי לא ייפגע אם נגלה אנושיות כלפי המשפחה המתאבלת".