שירות חדש: כך תעשו צ'ק-אאוט מהמלון מתי שתבחרו

אם עזבתם את המלון שלכם כמקובל בשעות הבוקר המאוחרות, והטיסה שלכם ממריאה רק בשעות הערב, או אם אתם אנשי עסקים שמגיעים ליום אחד לצורך פגישה עסקית - קבלו שתי אפליקציות שכדאי לכם להכיר

צ'ק אין, עזיבת המלון /צילום: שאטרסטוק
צ'ק אין, עזיבת המלון /צילום: שאטרסטוק

אם עזבתם את בית המלון שלכם כמקובל בשעות הבוקר המאוחרות, הטיסה שלכם ממריאה בשעות הערב, ותרצו לחטוף תנומה לפני כן; אם אתם אנשי עסקים שבאתם ליום אחד לשם פגישה עסקית ותרצו להתכונן כראוי לפגישה; וגם אם סתם מתחשק לכם לחוש ולו וזמן קצר את תחושת האירוח במלונות היוקרה וכמובן לשתף את כל העולם ואשתו בחוויה - שתי האפליקציות הבאות רלוונטיות לכם:

האפליקציה הראשונה שהושקה לאחרונה היא "ריצרג'", והיא מאפשרת להזמין חדרים במלונות בדרגת 4 ו-5 כוכבים לזמן קצר ובתמחור לפי דקות. הפעולה מתבצעת בפשטות: אחרי שמצאתם את החדר הרצוי בקרבת מקום, מבצעים צ'ק-אין דרך הסלולרי ומקבלים 30 דקות חינמיות שיאפשרו לכם להגיע למלון. בקבלה מציינים כי הגעתם דרך האפליקציה, ומשם ממשיכים לסוויטה שממתינה לכם. את תהליך הצ'ק-אאוט מבצעים דרך האפליקציה, כשגם התשלום מתבצע דרכה.

המחירים נעים בין דולר אחד ל-2 דולר לדקה, כשהיצע המלונות מתרכז בעיקר בניו-יורק ובסן פרנסיסקו, כשבחלקם מוגדרת שהות מינימלית. ניקח לדוגמה ביקור קצרצר במלון "דה פייר" היוקרתי בניו-יורק, שהמחיר ללילה בו יכול בקלות להאמיר ל-500 ללילה. בתמורה לסכום של 40 לערך תוכלו לטעום את חוויית האירוח בו למשך חצי שעה.

עוד נציין כי אפליקציה זו פועלת על טהרת הספונטניות, כלומר לא ניתן להזמין את החדר מראש אלא בו-במקום.

האפליקציה "אס יו סטיי" פועלת על רציונל דומה המאפשר להזמין חדר בבית מלון לזמן קצוב. כאן מדובר בשהות על בסיס שעתי לפרק זמן קצר או ארוך יותר. התהליך מתבצע כולו דרך האפליקציה, בה מגדירים מראש את משך השהות הרצוי. אחרי שמגיעים למלון הרצוי, עוברים בקבלה לאיסוף המפתח ויוצאים לדרך.

הרציונל של האפליקציה הוא שניתן לקבל תעריפים משתלמים ולשלם על שירות בהתאם לצריכתו בפועל. באפליקציה הזו ניתן לשריין את החדר מבעוד מועד, כשהמלונות הזמינים לאפליקציה ממוקמים בניו-יורק או במיאמי.

שתי האפליקציות זמינות ב-IOS ובאנדרואיד.