חנות ראשונה בישראל למותג האיפור המקצועי Smashbox

החנות נפתחה בקניון TLV FASHION MALL בהשקעה של 2 מיליון שקל ■ המותג ימשיך להימכר גם ברשת אפריל, באתר האונליין של הרשת ובמתחמים ייעודיים בקניונים

מותג האיפור סמאשבוקס / צילום: שאולי לנדנר
מותג האיפור סמאשבוקס / צילום: שאולי לנדנר

קבוצת אסתי לאודר מרחיבה את הפעילות בישראל ופותחת חנות ראשונה למותג האיפור המקצועי Smashbox בקניון TLV FASHION MALL. החנות בישראל היא החנות השלישית בעולם של המותג ההוליוודי.

מותג האיפור סמאשבוקס נוסד בשנת 1996 בלוס אנג'לס, קליפורניה, על-ידי האחים דייויס ודין פקטור, הנינים של מקס פקטור, שהיה המאפר הראשי של אולפני MGM והקים אימפריית איפור חובקת-עולם. בשנת 2010 נקנה המותג על ידי תאגיד הקוסמטיקה העולמי אסתי לאודר, ומשנת 2015 עבר גם בישראל לשיווק בחברה המקומית.

המותג ימשיך להימכר גם ברשת אפריל, באתר האונליין של הרשת ובמתחמים ייעודיים בקניונים.

החנות מתפרשת על פני 47 מ"ר, ומאחורי היוזמה הזו עומד הרצון של אורן רווח, יו"ר אסתי לאודר, להפוך את הקבוצה גם לקמעונאית משמעותית בישראל.

החנות החדשה מציעה מגוון רחב של מוצרי איפור המתמחים בהתאמה מרבית לצילום. בחנות יימכרו גם מוצרים בלעדיים וקולקציות מיוחדות שיושקו רק עבור חנויות עצמאיות של המותג.

ההשקעה בפתיחת החנות נאמדת ב-2 מיליון שקל. המותג עובד בשנים פיסקאליות מיולי עד יוני, ובישראל הוא סיים את השנה בגידול שנתי של 72%.