מנכ"לית חדשה לרשת מלונות פתאל: אביה מזרחי-מגן

מזרחי-מגן, ששימשה ב-5 השנים האחרונות כמנכ"לית הרשת באזור אילת, תחליף בתפקיד את ראובן אלקס שהודיע לאחרונה על פרישתו

אביה מזרחי-מגן / צילום: אילן בשור עבור לקט ישראל
אביה מזרחי-מגן / צילום: אילן בשור עבור לקט ישראל

רשת מלונות פתאל ממנה את אביה מזרחי-מגן למנכ"לית החדשה של החברה, אחרי שלפני ימים ספורים הודיעה הרשת על פרישתו של ראובן אלקס שכיהן כמנכ"ל עד כה.

מזרחי-מגן צמחה מלמטה: לפני כ-17 שנה היא שימשה כפקידת הזמנות ברשת פתאל לאחר שחרורה מהצבא, לאחר מכן עברה הכשרה בעתודה הניהולית של הרשת וכיהנה במגוון תפקידים, בהם מנכ"לית קלאב מד אילת, מנכ"לית ארמונות הרודס למשך 3 שנים, וב-5 השנים האחרונות שימשה כמנכ"לית הרשת באזור אילת המונה 10 בתי מלון בעיר. כעת היא לוקחת לידיה את מושכות הרשת, המונה 35 מלונות ב-14 ערים ואזורי נופש והמעסיקה למעלה מ-8,000 עובדים.

אביה מזרחי-מגן (40) היא בעלת תואר ראשון במשפטים, תושבת העיר אילת, נשואה ומגדלת יחד עם בעלה 6 ילדים.

דוד פתאל, מייסד ויו"ר הרשת, מסר: "אני מאוד שמח על מינויה של אביה, אשר מהווה דוגמה לכל עובדי הרשת ולמאות אלפי צעירים המבקשים להתמחות בענף מרתק ומתגמל. אביה ללא ספק מוכיחה שוב כי השמיים הם הגבול. המינוי של אביה הוא ברוח ערכי החברה, של השקעה גדולה במשאב האנושי וקידומים בתוך החברה. אביה היא האדם המתאים להוביל ולהנהיג את הרשת לקראת האתגרים והיעדים השאפתניים המצפים לה. בהצלחה".

אביה מזרחי-מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל הנכנסת, מסרה: "אני מודה לדוד פתאל על האמון וההזדמנות. אני בטוחה שאצליח להצעיד את הרשת להצלחות נוספות בזכות האנשים הנפלאים שעובדים בה והאורחים שימשיכו להביע בנו אמון".