החברה הממוזגת - דלק קידוחים ואבנר תחל להיסחר ביום ראשון

החברה הממוזגת תתחיל להיסחר בשווי שוק מצרפי של 16 מיליארד שקל ■ סדרות האג"ח של השותפויות הממוזגות יאוחדו לסדרה אחת של 400 מיליון דולר

המיזוג בין דלק קידוחים יהש  ואבנר יהש  הולך ומושלם. השותפויות הודיעו הבוקר (ג') כי התקיימו התנאים המתלים שמאפשרים את המיזוג והשותפות הממוזגת תתחיל להיסחר בבורסה ביום ראשון הקרוב. 

השותפות תתחיל להיסחר בשווי שוק מצרפי של 16 מיליארד שקל תחת השם "דלק קידוחים". סדרות האג"ח של השותפויות יאוחדו אף הן לסדרה אחת בהיקף של 400 מיליון דולר שיוותרו בדירוג A1il. 

כזכור, יחס המרת יחידות ההשתתפות בין דלק קידוחים ואבנר נותר 1:5.32 כפי שנקבע במסגרת אישור המיזוג בשותפויות. יום המסחר האחרון ביחידות ההשתתפות של אבנר יהיה מחר (ד').

יוסי אבו, מנכ"ל דלק קידוחים ואבנר, מסר: "השותפות הממוזגת, כאחת מעשרת התאגידים הגדולים בישראל, תהווה עוגן מרכזי למשקיעים מקומיים וזרים ותאפשר להם להיחשף למגוון הרחב ביותר של נכסי גז ונפט במשק המקומי, באמצעות תאגיד ענק בעל סחירות ונזילות גבוהים יותר. בכוונתנו לבחון רישום כפול של התאגיד הממוזג בבורסה זרה לצד הבורסה הישראלית, על-מנת להגדיל את בסיס המשקיעים והגישה לשווקי ההון".

את עסקת המיזוג המורכבת ניהל משרד אגמון ושות' רוזנברג הכהן ושות' בהובלתם של עוה"ד אורי רוזנברג, אפרת חוזה-אזרד ויניב כהן.