עלייה בהכנסות שופרסל; הרווח הנקי הרבעוני: 65 מיליון שקל

הכנסות שופרסל רשמו עלייה של 1.5% ברבעון הראשון של השנה ל-2.9 מיליארד שקל ■ יו"ר הדירקטוריון והמנכ"ל: ממשיכים להרחיב את פעילותנו בתחום המותג הפרטי

על רקע זינוק של עשרות אחוזים מתחילת השנה, מסכמת היום (ד') שופרסל  את הרבעון הראשון של 2017 עם עלייה של 1.5% בהכנסות ל-2.9 מיליארד שקל, בעוד הרווח הגולמי רשם עלייה ל-737 מיליון שקל ומהווה 25.4% ממחזור המכירות.

הרווח התפעולי השוטף של שופרסל רשם עלייה ל-108 מיליון שקל או 3.7% מהמחזור; בעוד ה-EBITDA רשמה עלייה ל-186 מיליון שקל, לעומת 168 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

בשורה התחתונה מדווחת החברה על עלייה ברווח הנקי ל-65 מיליון שקל, בהשוואה ל-53 מיליון שקל רווח ברבעון הראשון של 2016.

יו"ר הדירקטוריון ישראל ברמן והמנכ"ל איציק אברכהן מסרו היום עם פרסום הדוחות כי "תוצאות שופרסל ברבעון הראשון השנה משקפות את פירות מימוש האסטרטגיה שלנו ומבטאות מגמה ממושכת של צמיחה. במהלך הרבעון המשכנו להרחיב את פעילותנו בתחום המותג הפרטי 'שופרסל', במטרה לספק לצרכנים מגוון נרחב של מוצרים איכותיים במחירים מוזלים בתחום המזון ובתחום הנון-פוד. צעד זה הגדיל את הכנסות המותג ליותר מ-21% מהכנסות החברה.

"בנוסף, התאמנו את תמהיל המבצעים שלנו לצרכים המשתנים של לקוחותינו לאורך חודשי הרבעון, וחיזקנו את מערך השירות שלנו הן במוקד הלקוחות והן במערך 'שופרסל אונליין'. שנה לאחר השקת המרלו"ג בשוהם, אנו כבר חשים בהשפעה החיובית של המהלך בשיפור באיכות המוצרים הטריים בסניפים, בשיפור תהליכי העבודה ובהתייעלות תפעולית שתמכה אף היא בתוצאות הרבעון".

השניים הוסיפו כי "פעילות כרטיסי האשראי שלנו התרחבה גם היא ברבעון, תוך מתן מענה לצורכי השוק. בתחום הנדל"ן אנו ממשיכים בניהול הדוק ויעיל של שטחי המסחר. בתוך כך, אנו מביטים קדימה ובונים תשתיות איתנות לעתיד. אנו פועלים כל העת לשיפור חוויית הלקוח ושיפור ערוצי המכירה שלנו. אנו עוסקים בהבאת חדשנות אל שוק הקמעונאות במטרה לשרת באופן המיטבי את ציבור לקוחותינו. כל זה מתאפשר רק בזכות קהל הלקוחות הנאמן שלנו ובזכות העובדים הנפלאים שלנו, ואנו מודים להם על כך".