ירידה בהכנסות המשביר; ההפסד צומצם ל-7.4 מיליון שקל

הכנסות המשביר 365 ברבעון הראשון עמדו על 233.3 מיליון שקל ■ המנכ"ל רמי שביט: "בשנה הקרובה החברה תתמקד בפיתוח מגזר בתי הכלבו ובפעילות מועדון 365"

רמי שביט / צילום: יוסי כהן
רמי שביט / צילום: יוסי כהן

קבוצת המשביר 365  פרסמה אמש (ב') את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2017, מהן עולה כי ההכנסות רשמו ירידה ל-233.3 מיליון שקל, בהשוואה ל-244.3 מיליון שקל ברבעון הראשון אשתקד.

הרווח הגולמי ברבעון החולף רשם ירידה ל-102 מיליון שקל, ובשורה התחתונה דיווחה החברה על צמצום ההפסד הנקי ל-7.4 מיליון שקל, לעומת 10.1 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2016. 

נזכיר כי בשלהי הרבעון הראשון חתמה המשביר על הסכם זכיינות עם ענקית הספורט הבינלאומית אינטרספורט, וכן מכרה את יתרת החזקותיה בקשרי תעופה בעסקה מחוץ לבורסה.

לאחר חתימת הדוח, ב-6 באפריל השנה, חתמה החברה על הסכם למכירת פעילות ניו-פארם לרשת שופרסל תמורת סך של 130 מיליון שקל. העסקה טרם הושלמה וכפופה לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים.

המנכ"ל רמי שביט ציין עם פרסום הדוחות כי "מתחילת 2017 ביצענו שורה של מהלכים עסקיים, כחלק מתהליך הרה-ארגון וההתמקדות בפיתוח עסקי הליבה. במסגרת אסטרטגיית ההתמקדות בתחומי הליבה, עליה הצהרנו בשנתיים האחרונות, אנו מנהלים מגעים למכירת רישיון ו/או שליטה בחברה עם גוף בינלאומי מהותי בתחום למימוש הפוטנציאל בטכנולוגיה שפותחה על-ידינו. בשנה הקרובה תתמקד המשביר 365 בפיתוח מגזר בתי הכלבו ובפעילות מועדון 365, ותשאף להאיץ את צמיחתן ולשפר את רווחיותן".