פרויקט הטלוויזיה הסודי של yes: צוות מבודד וחשאי

הפרויקט אמור להתבסס על אנדרואיד טי וי ■ ניתוח שוק: 2017 תהיה שנת המפץ הגדול של הטלוויזיה בישראל ■ LEAD יטפל בתקציב מיזם הטלוויזיה האינטרנטי של yes ■ הדד-ליין: ברבעון הרביעי

רון אילון מנכל yes  / צילום: יח``צ
רון אילון מנכל yes / צילום: יח``צ

הפרויקט הסודי של חברת yes (הטלוויזיה האינטרנטית החדשה) אמור להגיח לאוויר העולם לקראת סוף השנה, אך החברה תעשה מאמצים במטרה להקדימו. ככל הידוע, מדובר על טלוויזיה שתפעל על בסיס מערכת הפעלה אנדרואיד טי וי.

עוד נודע כי רון אילון, מנכ"ל yes, החליט לבודד את הצוות שעוסק בפיתוח המיזם, ולשם כך נשכרו משרדים חיצוניים, ומשתתפים בו עובדים רבים שאינם מ-yes, על-מנת לנסות ולנתק אותו בכוונת מכוון מכל מה שאנשי החברה מכירים ולהביא מוצר חדש לגמרי.

הפרויקט של yes שנחשף ב"גלובס" אמור לאפשר לחברה להתמודד במצב שוק שונה לחלוטין ממה שהכירה עד עתה. yes נמצאת במצב כמעט בלתי אפשרי מבחינתה, כיוון שהיא חברת הטלוויזיה היחידה בישראל שמתמודדת עצמאית לחלוטין בשוק שהתחרות בו הולכת ומתעצמת על-ידי שחקנים וקבוצות תקשורת חדשות, כאשר ידיה כבולות. סלקום והוט מתמודדות מולה עם חבילות שירותים, ובקרוב תעשה זאת גם פרטנר.

במצב כזה, yes חייבת להתחדש ולהגיב, גם כי ברבעונים האחרונים היא הולכת ומאבדת מנויים בקצב הולך וגובר בגלל התחרות. בנוסף, החברה מסתכלת לעתיד, וברור לה שלמרות שהלוויין ימשיך להיות מערכת הפצה זולה ואמינה בשנים הקרובות לפחות, הרי שבסופו של דבר לא יהיה מנוס ממעבר לשידורים על גבי האינטרנט, וזו יכולה להיות אחת ממטרות המשנה של הפרויקט.

ב-yes סירבו להגיב.