חשד: עובד בנק העלים הכנסות משכ"ד בכ-680 אלף שקל

אברהם עמר, המועסק כשכיר בבנק מזרחי-טפחות, חשוד כי השכיר דירות בבעלותו מבלי לדווח על הכנסותיו משכירות, אותן אמור היה לכלול בדוחות שהגיש למס הכנסה ■ שכר דירה - כל מה שצריך לדעת

רשות המסים הודיעה היום (ג') כי אברהם עמר מירושלים, המועסק כשכיר בבנק מזרחי-טפחות, חשוד בהעלמת הכנסות משכר דירה בסך כ-680 אלף שקל. עמר שוחרר בערבות בבית משפט השלום בירושלים ב-28 במאי. השופט אילן סלע סמך ידו על הסכמת הצדדים והורה בתאריך השחרור על איסור פרסום למשך 7 ימים.

מבקשת משרד חקירות מס הכנסה ירושלים והדרום עולה כי מחקירתו של אברהם מעלומי, שנחקר בחודש מאי בחשד להעלמת הכנסות משכירות, עלה חשד כי עמר, ביחד עם מעלומי, רכשו בנין בן 6 דירות, אותן הם משכירים משנת 2012 ללא דיווח על הכנסתם משכירות. בנוסף על הדירות בבניין המשותף, לעמר יש שתי דירות נוספות בירושלים וכן דירה בבעלות רעייתו, כולן לא דווחו כנדרש לרשות המסים.

עמר נחקר והודה כי הוא משכיר את הדירות האמורות מבלי לדווח על הכנסותיו משכירות, אותן אמור היה לכלול בדוחות שהגיש למס הכנסה.

כאמור, ב-28 במאי הובא עמר בפני בית משפט השלום בירושלים, ונקבעו תנאי השחרור בערובה שלו, בכלל זה ערבויות כספיות, עיכוב יציאה מהארץ ואיסור פרסום למשך 7 ימים.