נחטף ברשת: מוצר חדש לצמיגי הרכב זוכה להצלחה היסטרית

מפקח האוויר החכם "זאוס" מצוי בעיצומו של קמפיין מימון המונים באתר אינדיגוגו והספיק לגייס עד כה מאות אלפי דולרים - פי 20 מהיעד הראשוני שהוצב למוצר

גלגלים, מד לחץ אויר/ צילום: מתוך הוידאו
גלגלים, מד לחץ אויר/ צילום: מתוך הוידאו

צמיגי מכונית מחוסרי אוויר יכולים להיות אי נוחות במקרה הטוב - וסכנה אמיתית במקרה הרע. בעת האחרונה צצו ועלו שורה של פיתוחים המיועדים לניטור לחץ האוויר בגלגלי המכונית. חברת נונדה (nonda), יצרנית אביזרי הרכב, מבקשת לשכלל את הפיתוחים האחרונים ומציעה מכשיר העוקב אחרי דליפות אוויר איטיות במיוחד.

דליפות אוויר איטיות נגרמות לרוב מתקר קטן שנגרם מנסיעה על בורג או מסמר. תקר זעיר שכזה מאפשר לכמות אוויר קטנה להימלט מהגלגל, כ-0.1% PSI לשעה - כמות אוויר קטנה שקשה לאבחון במיוחד. בנוסף, במהלך היום טמפרטורת החוץ משתנה וגורמת לתנודות בלחץ האוויר שבגלגל וכאמור, לדליפה איטית.

מפקח האוויר 'זאוס' ZUS של חברת נונדה מגיעה בצורת ארבעה חיישני אוויר וטמפרטורה המוצמדים לצמיגי הרכב ומחוברים לסמארטפון שלכם באמצעות טכנולוגיית בלוטות'. לדברי החברה ניתן לחבר ולהשמיש את המערכת תוך כ-10 דקות, ובאמצעות האפליקציה הייעודית לבדוק את לחץ האוויר בכל גלגל לחוד ולקבל התראה במידת הצורך.

מפקח האוויר החכם 'זאוס' מצוי בעיצומו של קמפיין מימון המונים באתר אינדיגוגו שם עקף את הסכום המבוקש של 20 אלף דולר, וגייס כבר סכום אסטרונמי של 317 אלף דולר. מחירו של ה'זאוס' הוא 350 שקל ולפי התכנון ישלח לרוכשיו כבר בחודש אוגוסט הקרוב.

קבלו הצצה למוצר בווידאו המצורף.