הממונה על התקציבים באוצר אמיר לוי יסיים את תפקידו

לוי, שכיהן בתפקיד במשך 4 שנים, יעזוב ללימודים של שנה באוניברסיטת הרווארד

אמיר לוי / צילום: אוריה תדמור
אמיר לוי / צילום: אוריה תדמור

משרד האוצר הודיע היום (א') כי הממונה על התקציבים באוצר, אמיר לוי, יסיים את תפקידו בסוף חודש יולי בתום 4 שנים, לאחר שבמהלך כהונתו העביר את התקציבים לשנים 2015-2016, 2017-2018 ושני חוקי הסדרים שאופיינו ברפורמות מבניות, הגברת התחרות, הצמחת המשק וצמצום אי השוויון והפערים החברתיים. 

עם סיום תפקידו יעזוב לוי ללימודים של שנה בארה"ב באוניברסיטת הרווארד, שם ישמש כעמית מחקר בקנדי סקול בנושא תקציב המדינה ושילוב מיעוטים בחברה .

אמיר לוי אמר: "אני מודה לשר האוצר, משה כחלון על האמון שנתן בי וכן על הגיבוי ושיתוף-הפעולה. בנוסף אני מודה להנהלת משרד האוצר ואנשי אגף התקציבים על השותפות לדרך והמקצועיות. אני משאיר אחריי אגף תקציבים חזק, דומיננטי וגאה". כחלון אמר כי "לוי מסיים קדנציה מצוינת אשר במהלכה תרם רבות לכלכלת המדינה ואזרחיה".

בתקופתו כממונה היה לוי היה מעורב אישית בקידום תכניות בתחומי התחבורה הציבורית ושילוב חרדים וערבים בתעסוקה. הוא קידם הוצאת קווי רכבת קלה חדשים לזכיינות פרטית בירושלים ובגוש דן ומאמציו בתחום קידום האוכלוסייה הערבית הובילו להחלטת הממשלה מספר 922, להקצאת 15 מיליארד שקל להשלמת פערים בתחום התשתיות במגזר הערבי.