נחטפת: שדרוג משמעותי למזוודה החכמה הראשונה בעולם

אחרי שהדגם הראשון של מזוודת bluesmart הצליח מעל ומעבר למצופה, יוצאת כעת לשוק סדרה שנייה ומשודרגת של המזוודות החכמות, שכבר הספיקו להימכר במכירה מוקדמת ברשת בכחצי מיליון דולר

על מזוודת bluesmart סיפרנו לכם כבר לפני כ-3 שנים, כשעוד הייתה פרויקט לגיוס המונים באינדיגוגו. החברה שהצליחה מעל ומעבר למצופה יוצאת כעת עם סדרה שנייה של הבלו-סמארט, כשגם הפעם החברה השיקה קמפיין באינדיגוגו וגם הפעם סכום הגיוס אליו הגיעה נכון לכתיבת שורות אלה עומד על למעלה מחצי מיליון דולר, שהם פי 10 מ-50,000 דולר הצנועים שהציבה לעצמה החברה כיעד לגיוס, כל זאת כשנותר עוד כחודש לגיוס.

החברה שמתהדרת במזוודה החכמה הראשונה בעולם וכבר מסרה למעלה מ-40,000 מזוודות ללקוחות, משדרגת את המוצר, גם בהתבסס על חוכמת ההמונים, כשהיא אוספת רעיונות מלקוחות ומציעה כעת חבילה של ארבעה מוצרים החל ממזוודה לבטן המטוס, מזוודה נוספת לעלייה למטוס, תיק המיועד לכל המכשור הנייד ונרתיק המיועד לדרכון.

כולם מתקשרים אחד עם השני וגם פועלים באופן עצמאי מול האפליקציה של הערכה שגם היא שודרגה כמובן. כל האפשרויות של הסדרה הראשונה מוצעים גם כעת - כלומר חיישן שידווח לכם במידה והמזוודה התרחקה מכם ליותר משלושים מטרים, GPS , מנעול אלקטרוני שנשלט דרך הסמארטפון. המזוודה יכולה להתריע לכם בעצמה אם עברתם את המשקל המותר, בהתאם לחברת התעופה בה אתם טסים.

המזוודה מצוידת בסוללה פנימית שמאפשרת הטענה של שני סמארטפונים, טאבלטים או לפטופים במקביל, כמו-כן הבלו-סמארט מנהלת מעקב אחרי הטיסות שלכם ומתעדת את מספר המיילים שצברתם.

תוכלו לקבל את סט המזוודות שמוצע כעת במכירה מוקדמת דרך עמוד הקמפיין ב-795 דולר, שהם כ-2,800 שקל, במקום 6,430 שקל כשתוצע הערכה במכירה רגילה. תאריך היעד למשלוח הוא נובמבר 2017.