סיידוף שיפר הצעתו ומתקרב להשתלטות על אפריקה ישראל

אמש פרש מוטי בן משה מהמרוץ, לאחר שנדרש לפרק השותפות עם לבייב ■ היום הצביעו מחזיקי האג"ח אם להתקדם במו"מ עם סיידוף

נאמני שלוש סדרות האג"ח של חברת אפריקה ישראל הכריזו הערב על אסיפת מחזיקים נוספת, שתתקיים ביום שלישי הקרוב ושבמסגרתה תועלה להצבעה ההצעה להסמיך את הנאמן ונציגות המחזיקים לנהל משא ומתן עם קבוצת סיידוף.

לפי הצעת ההחלטה, יוסמכו הנאמן וחברי הנציגות, יחד עם יועציהם המשפטיים והכלכליים, לנהל משא ומתן בלעדי עם קבוצת סיידוף על גיבוש הסדר חוב לאפריקה ישראל וזאת על בסיס הצעתה המעודכנת שהוגשה לנאמן היום. לפי כתב ההצבעה, תימשך תקופת הבלעדיות 30 יום עם אפשרות להאריכה בעד 28 ימים נוספים, כאשר לנאמנים תינתן הזכות לנהל משא ומתן עם גורם אחר במידה שיגיש הצעה שגבוה ב-50 מיליון שקל לפחות מזו של סיידוף

את ההכרזה על כינוס האסיפה הנוספת פרסמו הנאמנים, לאחר שבהצבעה שנערכה היום בצהריים בשלוש סדרות האג"ח אושרה הצעת החלטה לפיה יסמיכו המחזיקים את הנאמן והנציגות להעלות להצבעה רק את הצעת ההסדר שהשיפור לגביה יהיה מירבי.

קבוצת סיידוף נענתה היום לדרישת הנאמן והנציגות והעלתה את רכיב המזומן שישולם למחזיקים במועד יישום ההסדר ב-20 מיליון שקל, מ-485 מיליון שקל ל-505 מיליון שקל. מנגד, הודיעו אתמול מוטי בן משה ולב לבייב על פרישתם מההתמחרות על אפריקה ישראל, לאחר שלדבריהם דרשו חברי הנציגות מבן משה לפרק את השותפות עם לבייב ולהגיש הצעה משופרת לבדו.