303 אלף תיירים נכנסו לישראל בחודש יוני 2017 - עלייה של 28% לעומת יוני אשתקד. במחצית הראשונה של 2017 נכנסו לישראל 1.74 מיליון תיירים - עליה של 26% בהשוואה למחצית הראשונה בשנה שעברה. ביחס לתקופה המקבילה בשנת 2015 מדובר בעלייה של כ-24%.

מדובר בשיא של כל הזמנים בהיבט מספר התיירים שנכנסו לישראל. את ההכנסות למשק הישראלי מתיירות נכנסת מעריך משרד התיירות ב-9.4 מיליארד שקל בחצי שנה.

את העלייה הגדולה ביותר רשמה התיירות מסין עם גידול של 76%. עוד נרשמו עלייה של 30% בהיקף התיירים מרוסיה וכן עלייה של 20% בהיקף התיירים המגיעים מארה"ב, שממשיכה להיות ארץ המקור הגדולה ביותר לתיירות לישראל.

המספרים המרשימים של חודש יוני נמוכים ביחס להיקף המספרי של תיירים שביקר בארץ בחודשים מאי ואפריל, שעמדו על כ-350 אלף שקל בכל אחד מהחודשים הללו.

שר התיירות יריב לוין התייחס למהלכים השיווקיים שמבצע משרדו. "אנו מבצעים פעולות שיווק ומהלכים חדשניים למיתוג ישראל ומביאים ארצה חברות תעופה וקווי תעופה חדשים, וכל אלה מוכיחים את עצמם חודש אחר חודש. העלייה המשמעותית במספרים תורמת תרומה בלתי רגילה למשק, לתעסוקה ולכלכלה הישראלית, ואני משוכנע כי בעבודה נכונה נמשיך ולראות תוצאות גם בחודשים הבאים".