קהילת ההיי-טק תיפרד היום מרמי פייג שטבע בחוף הבונים

פייג היה מנכ"ל חברת Hailo, סטארט-אפ חדשני בתחום הבינה המלאכותית, אל"מ במי"ל, לשעבר רמ"ח אלקטרוניקה ביחידה הטכנולוגית של חיל המודיעין.

רמי פייג, מנכ"ל יוניספקטרל / צילום: רני פרל
רמי פייג, מנכ"ל יוניספקטרל / צילום: רני פרל

רמי פייג, בכיר בקהילת ההיי-טק והמודיעין, טבע בסוף השבוע בחוף הבונים. פייג היה מנכ"ל חברת Hailo, סטארט-אפ חדשני בתחום הבינה המלאכותית, אל"מ במי"ל, לשעבר רמ"ח אלקטרוניקה ביחידה הטכנולוגית של חיל המודיעין.

פייג, שטרם מלאו לו 50, היה גם חתן פרס ביטחון ישראל עבור חדשנות טכנולוגית בעלת תרומה משמעותית לביטחון המדינה, הוביל בעבר את חברת יוניספקטרל לגיוס הון של 7.5 מיליון דולרים והיה שותף בקרן JVP. הוא השאיר אחריו את בלה אשתו, ושלושה ילדים מנישואיו הראשונים. 

פייג היה מוזיקאי מוכשר שניגן בגיטרה חשמלית. מאז שחרורו מהצבא ב-2013, לאחר 26 שנות שירות, הוא ניגן בין בפרויקטים מוזיקליים שונים בבית הספר רימון בהרכבים שונים. בספטמבר האחרון, במהלך אירוע לאנשי עסקים ומנהלים בכירים של "כלכליסט", פייג ניגן כחלק מלהקה יחד עם מנכ"ל AVG הראל טייב, מנכ"ל נספרסו ישראל משה מרי, מנכ"ל משרד הפרסום הביילינים אורי ביילין, מנכ"ל ebay ישראל יובל מטלון, יזם הנדל"ן והטכנולוגיה הדר גולמן ומייסד משותף ומנכ"ל אינטרלוד, יוני בלוך.

ההלוויה תתקיים היום (ב'), בשעה 18:00 בבית העלמין "מנוחה נכונה" בכפר סבא.

(טווס הזהב של שם טוב לוי, רמי פייג כאן בגיטרה חשמלית)