בכפוף לשימוע: משה איבגי יואשם בעבירות מין ב-4 נשים

לפי החשד, בין השנים 2012 -2013 ביצע איבגי לכאורה עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית כנגד נשים שעם חלקן עבד ■ עורך דינו: "איבגי שיתף פעולה באופן מלא בחקירתו ודחה בתוקף כל טענה או חשד לביצוע עבירות מיניות"

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הודיעה היום (א') לבא-כוחו של השחקן משה איבגי כי לאחר עיון בחומר הראיות נשקלת העמדתו לדין, בכפוף לשימוע שייערך ככל שיחפוץ בכך, בחשד לביצוע עבירות מין ב-4 נשים.

מהחקירה שנוהלה על-ידי יאח"ה-להב 433 עלה חשד כי בין השנים 2012 -2013 ביצע איבגי לכאורה עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית כנגד נשים שעם חלקן עבד. 

ב-3 בפברואר 2016 פורסם כי עובדת לשעבר בתאטרון חיפה התלוננה כי איבגי הטריד אותה מינית כשנתיים קודם לכן, בזמן העבודה בתאטרון. מאוחר יותר פרסמו גלי גינת ושגיא בן-נון באתר וואלה עדויות של 6 נשים שטענו כי איבגי הטריד אותן לאורך השנים. עדויות של 4 נשים נוספות התפרסמו בכלי תקשורת אחרים.

איבגי הוא אחד משחקני הקולנוע והתאטרון הבולטים בארץ. בין היתר הוא שיחק בסרטים "שורו" ו"חולה אהבה משיכון ג'". הוא הופיע בהצגות תאטרון רבות וזכה בפרסים ובהכרה. 

בא-כוחו של איבגי, עו"ד ציון אמיר, מסר בתגובה: "אנחנו נקבל בעתיד הקרוב את חומר הראיות וניערך בהתאם לכך לשימוע הצפוי. אני שב ומזכיר כי איבגי שיתף פעולה באופן מלא בחקירתו ודחה בתוקף כל טענה או חשד לביצוע עבירות מיניות". לדברי עו"ד אמיר, "אנחנו מאמינים ומקווים שהפרקליטות תהיה קשובה לטענותיו של איבגי במהלך השימוע".