רייטינג: פתיחה יפה ל"הכול כלול" שהחליפה את פינס בערוץ 10

אחרי הפסקה של שבוע, "רק רוצים לרקוד" של זכיינית ערוץ 2 קשת שבה לראש הטבלה ■ 6.1% למשדר גמר ה-100 מטר באליפות העולם באתלטיקה, ששודר בתאגיד השידור "כאן"

סיון כהן /  צילום: איליה מלניקוב
סיון כהן / צילום: איליה מלניקוב

לאחר שבשבוע שעבר נדמה היה שאולי נרשם שינוי כיוון במאבק בין "רק רוצים לרקוד" של זכיינית ערוץ 2 קשת לבין "הישרדות" של הזכיינית רשת, השבוע חוזרים נתוני הרייטינג למסלולם. פרק ריאליטי הריקודים של קשת ששודר ביום שלישי זכה לרייטינג של 23.9% בקרב בתי-האב המגזר היהודי ולכ-730 אלף צופים בכלל האוכלוסייה, והוא המוביל בשני הפרמטרים הללו.

מלבדו, קשת מכניסה לטבלה 4 תוכניות נוספות: "יצאת צדיק", שמתברגת במקום השלישי; שידור חוזר של "עובדה" לרגל ט' באב במקום החמישי; "המתמחים" במקום השביעי; ו"הכי טעים בעולם" במקום העשירי.

רשת, עם 4 ימי שידור, מכניסה לטבלה 3 תוכניות: שני פרקים של הריאליטי "הישרדות", במקום השני ובמקום הרביעי; ופרק של "שנות ה-80" במקום החמישי.

הסיפור המעניין של השבוע בתחום הרייטינג שייך דווקא למה שקורה ברצועת הפרה-פריים, בין 19:00 ל-20:00. כזכור, על רקע הפיצול המתקרב של ערוץ 2, שיוצר חשיבות גדולה יותר לרצועות השידור השבועיות, התנהלו בתחום זה כמה החתמות ומעברים, שהבולט בהם הוא המעבר "ערב טוב עם גיא פינס" מערוץ 10 לזכיינית ערוץ 2 קשת.

פינס יתחיל בשידוריו בקשת בחודש הבא, אבל בערוץ 10 כבר שיבצו במקומו את התוכנית "הכול כלול" בהגשת סיון כהן, וזו רשמה בשני ימי השידור שלה מספרים יפים (8.8% ו-9.7%), וביום חמישי אף עקפה את "תוכנית חיסכון" המשודרת במקביל בערוץ 2. כמובן, מדובר רק בנתונים ראשוניים, והקרב במשבצת הזאת ייבחן בטווח הארוך.

עוד בערוץ 10: "חברות" ממשיכה להציג נתונים יפים ועולה ל-12.6%; "פנים אמיתיות" מסיימת עונה עם 11.4%; וגם הריאליטי "זוג מנצח VIP" מצליח להשיג באחד מימי השידור שלו 11.6% (אך ביום חמישי שב לרייטינג חד-ספרתי).

בתאגיד השידור, שנראה שלאחרונה נרשמת עלייה מסוימת בנתוניו, משיג השעשועון "המרדף" נתון שיא עבורו של 6%. משדר גמר ה-100 מטר באליפות העולם באתלטיקה ששודר אמש (מוצ"ש) הגיע לנתון של 6.1%, ובזמן הריצה עצמה נרשם פיק של 7.4%.

בגזרת החדשות בסוף השבוע: "אולפן שישי" בערוץ 2 עלתה ל-12.8%, "שישי" בערוץ 10 ירדה ל-6.5%, "חדשות השבוע" בתאגיד "כאן" עם 3.2%. במוצאי שבת: "חדשות סוף השבוע" בערוץ 2 התחזקה ל-18.7%, "המגזין" בערוץ 10 התחזקה ל-7.9%, ו"רואים עולם" ב"כאן" הגיעה ל-4.4%.

רייטינג 6-8-17
 רייטינג 6-8-17