כשכסף לא מהווה שיקול: 10 הסוויטות היקרות ביותר בעולם

מגזין הלייף סטייל "אליט טרוולר" פירסם את רשימת 100 הסוויטות האטרקטיביות ביותר לטעמו, כשברשימה נכללו גם 10 הסוויטות היקרות ביותר בעולם ■ למקום הראשון הגיעה סוויטת רויאל פנטהאוז במלון הנשיא ווילסון בג'נבה שבשווייץ

צ'ק אין, הסוויטות היקרות בעולם / צילום: מתוך הוידאו
צ'ק אין, הסוויטות היקרות בעולם / צילום: מתוך הוידאו

המלצה לסוויטה שלא בטוח שכל אחד ואחת מכם יוכלו להרשות לעצמם לבלות בה אפילו לילה אחד. אבל... לעולם אין לדעת. מגזין הלייף סטייל "אליט טרוולר" פירסם את רשימת 100 הסוויטות האטרקטיביות ביותר לטעמו, וברשימה גם כלל את 10 הסוויטות היקרות בעולם.

אל המקום הראשון הגיעה סוויטת רויאל פנטהאוז במלון הנשיא ווילסון בג'נבה שבשווייץ. והעלות ללילה - אתם שואלים? 

העלות הממוצעת עבור חדר במלון 5 כוכבים בשווייץ היא הגבוהה באירופה, אבל הסוויטה הזאת היא ללא ספק היקרה ביותר. סוויטת Royal Penthouse שבמלון הסוויטות הנשיא ווילסון שבג'נבה מתפרסת על פני 1,672 מ"ר ובעצם על פני כל הקומה השמינית במלון שהוקם בשנת 1962.

המלון מציע 12 סוויטות, אבל הרויאל פנטהאוז היא הקרם דה לה קרם. בסוויטה תמצאו 4 חדרי שינה, שלל פינות אירוח, ספרייה, חדר אוכל ל-26 אנשים, שף פרטי ומלצר 24/7, חדר ביליארד, ג'קוזי, פסנתר כנף, טלוויזיה 103 אינץ' שטוחה שעלותה בלבד נאמדת ב-130 אלף דולר, חדר כושר וכמובן גם חדר ישיבות.

הגישה לסוויטה היא במעלית פרטית כשלמטה תמתין עבורכם לימוזינה שתיקח אתכם לאן שתרצו, אם תרצו לצאת כמובן.

בין האורחים שביקרו בסוויטה לפניכם תוכלו למצוא מספר מצומצם של אוליגרכים וראשי מדינות; מהידועים שבהם אפשר להזכיר את ביל קלינטון, מייקל ג'קסון, ריאהנה, ריצ'רד ברנסון, ביל גייטס ומיכאל גורבצ'וב.