מנהלי הקניונים על המסלול: מי הגיע לתצוגת האופנה של רנואר?

וגם: משלחת מישראל זכתה במקום הראשון בהאקתון בינלאומי לפתרונות בתחום הספנות

כבוד באירופה: עוד יש מפרש לבן באופק

משלחת מישראל זכתה במקום הראשון בהאקתון בינלאומי לפתרונות בתחום הספנות

עוגן הרם: מתברר שלישראל יש במה להתגאות גם בכל הקשור בשילוב של ספנות והיי-טק. לפני כחודש סיפרנו כאן על מיזם The Dock, המבקש למצב את ישראל כמובילת חדשנות טכנולוגית לנמלים ולספנות חכמה, ועל אירוע ההשקה של אקסלרטור לתחום הימי, והנה השבוע התברר שאכן הספינה שטה.

מייסדי המיזם - היזם ניר גרצמן וחנן כרמלי, נשיא ומנכ"ל משותף בחברת קליקסופטוור ולשעבר סגן המדען הראשי, מדווחים כי בהאקתון World Port Hackathon שנערך בסוף השבוע האחרון בנמל רוטרדם שבהולנד, זכה הצוות הישראלי במקום הראשון.

המיזם הוא שהעניק את המימון לחברי הצוות הישראלי, יחד עם סטארט-אפ ניישן סנטרל שבראשות פרופ' יוג'ין קנדל.

בראש הצוות, המורכב מסטודנטים בטכניון עמד אורי יוסלביץ, כאשר באירוע עצמו לקחו חלק נציגי נמלים שונים ברחבי העולם, כמו גם בכירים מחברות טכנולוגיה בהן SAP ו-IBM.

הצוות הישראלי גרף למעשה שני פרסים - את המקום הראשון הכולל (פרס בסך 1,500 אירו), ואת הפרס לפתרון החכם ביותר (בסך 1,000 אירו).

הפתרון אותו פיתח הצוות במהלך היומיים שהוקצו לו, ביקש לאפשר חיזוי ותכנון משטר העומקים בכניסה לנמלים, בעיה מוכרת בעולם הספנות אשר גורמת לא אחת למקרים בהם ספינות מטען גדולות נתקעות בנמלים מובילים בעולם.

הצוות הישראלי על הבמה / צילום: Garmt Nieuwsma
 הצוות הישראלי על הבמה / צילום: Garmt Nieuwsma

כבוד מאירופה: המשלחת השווייצרית

סופי בלום, סמנכ"לית פרוקטר אנד גמבל באירופה והמזה"ת, מתגאה באקו-סיסטם הישראלי

ועוד בענייני גאווה ישראלית - אתמול (ב') התקיים במשרדי פרוקטר אנד גמבל ישראל מפגש עם משלחת מהנדסים וסטארט-אפיסטים שהגיעו היישר משווייץ.

למעשה, חברי המשלחת הגיעו ארצה כפרס, זאת לאחר שזכו בתחרות ליזמים צעירים (שגילם מתחת ל-25), אותה ערך מטה תאגיד מוצרי הצריכה היושב בז'נבה.

למעשה, מי שיזמה את התחרות והביקור בארץ, הייתה סופי בלום, סמנכ"לית השיווק של פרוקטר אנד גמבל באירופה, אפריקה, הודו והמזרח התיכון, כאשר היוזמה נולדה במהלך כהונתה של בלום כמנכ"לית החברה בישראל.

במהלך ביקורם בארץ יבקרו המהנדסים בהם עומר באווה, טיבו פסקל וארתור גאי, גם בפסטיבל החדשנות DLD שנפתח היום, שם ייפגשו עם נציגי קרנות, וסטארט-אפים מקומיים. אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל, שימש במהלך האירוח כמנטור. הוא הצהיר כי "טבעי לנו שנרצה להתחבר לפיתוחים המתקדמים ביותר בעולמות תוכן רבים".

הצוות הישראלי על הבמה / צילום: Garmt Nieuwsma
 הצוות הישראלי על הבמה / צילום: Garmt Nieuwsma

הבית של השחקנים

בשבוע שעבר הגיע אל משרדי מכבי תל-אביב ברחוב הירקון, מרצ'לו אינצ'ליני, מנכ"ל פרנצ'י נדל"ן. אינצ'ליני נפגש עם אלי דריקס, מנכ"ל מכבי תל-אביב בכדורסל, וחתם עמו על המשך החסות לעונת 2017/8, בהיקף של כ-500 אלף שקל.

כמו בשנים עברו, גם הפעם הצהיר אינצ'יליני כי הוא ישמש גם כיועץ הנדל"ן של מנהלי ושחקני הקבוצה.

עוד הוא סיפר, כי מדי פעם הוא עורך סיורים מודרכים לשחקנים הזרים, במסגרתם הוא לוקח אותם לאזורי ביקוש בעיר. לדבריו קיימת תכנית לבניית בניין דירות באזור תל-אביב, עבור שחקנים אלה. בניין זה, כך דווח, ימותג בסמלי הקבוצה "כמו בניינים בקבוצות צמרת באירופה".

אלי דריקס ומרצ’לו אינצ’ליני / צילום: מורג ביטן
 אלי דריקס ומרצ’לו אינצ’ליני / צילום: מורג ביטן

מנהלי הקניונים מככבים על המסלול

גם תצוגת האופנה של רנואר היוותה הזדמנות למינגלינג עסקי - וגברי בעיקר

סוף עונה מבשר בכל פעם מחדש על שיאה של עונה אחרת - עונת תצוגות האופנה והשקת הקולקציות. אלה, כתמיד, מהוות הזדמנות לתצוגה חשובה לא פחות של מינגלינג עסקי. אתמול היה זה תורה של רשת רנואר.

בעלי החברה, יוסי ברוש ואלי ברקוביץ, סרג' דרעי, המנכ"ל ומישל תמיר, סמנכ"ל השיווק, הציגו בהאנגר 11 בנמל תל-אביב, את הקולקציה לסתיו ולחורף. בין היתר התגאו שם בפתיחת חנות הדגל בקניון עזריאלי תל-אביב. לא נצפו: ארנון תורן, המשנה למנכ"ל קבוצת עזריאלי, ודנה עזריאלי היו"רית (כפי שפורסמנו אתמול ב"גלובס", הם גם לא הגיעו באופן אולי הפגנתי מעט יותר לתצוגה של קסטרו השבוע), אולם נרשמה תצוגה לנציגי הקבוצה.

במגיעים להתעדכן: משה רוזנבלום, מנכ"ל קבוצת מליסרון; אורי אבל, סמנכ"ל שיווק ומנהל תחום מתחמי קניות בחברת מבנה; שמואל בן משה, מנכ"ל אל-רוב ישראל; פאר נדיר, יועץ לשטחי מסחר; דלית וניצן לביא, מנכ"ל סופר-פארם; דני לוזון, המשנה למנכ"ל; הניה נור, מבעלי פרסום נור; ערן אמציה, סמנכ"ל שיווק ותפעול ביג ישראל; ניצן אריאל, מנכ"ל קניון עיר ימים; אופיר אורן, מנכ"ל קניון עזריאלי תל-אביב; עופר שביט, מנכ"ל קניון עזריאלי חיפה; אריה שיבר, סמנכ"ל הכספים של רשת רנואר ואחרים. כמה טוב לדעת שבתחום האופנה לשני המינים, יש נוכחות גברית כה בולטת.

דני לוזון, סרג’ דרעי ואלי ברקוביץ / צילומים: אלירן אביטל
 דני לוזון, סרג’ דרעי ואלי ברקוביץ / צילומים: אלירן אביטל