אטיוניטי: ילין לפידות מחזיק כמעט 7% מהמניות בשווי 7.6 מ' ד'

לפי דיווח שהועבר ל-SEC, בית ההשקעות הפך לבעל עניין באטיוניטי עוד באפריל האחרון

שמעון אלון / צילום: איל יצהר
שמעון אלון / צילום: איל יצהר

בית ההשקעות ילין לפידות הפך לבעל עניין בחברת הטכנולוגיה אטיוניטי , המספקת פתרונות תוכנה שמאפשרים גישה, ניהול, שיתוף והפצת נתונים. החברה נסחרת ברשימה המשנית של בורסת נאסד"ק בשווי 109 מיליון דולר.

לפי דיווח שהועבר אתמול (ג') ל-SEC (רשות ניירות הערך של ארה"ב), בית ההשקעות הפך לבעל עניין באטיוניטי עוד באפריל האחרון, והוא מחזיק בכמעט 7% מהון המניות של החברה. במחיר המניה הנוכחי, שווי ההחזקה של ילין לפידות בחברה עומד על כ-7.6 מיליון דולר.

המוסדי היחיד באטיוניטי

למעשה, למעט ילין לפידות אין כיום גופים מוסדיים שהם בעלי עניין באטיוניטי. נכון למועד הדיווח האחרון, בפברואר השנה, בעלי המניות הגדולים בחברה הם שמעון אלון, יו"ר ומנכ"ל אטיוניטי, שמחזיק ב-9.8% ממניות החברה; והדירקטור רון צוקרמן, שמחזיק בקרוב ל-5%.

מניית אטיוניטי הוסיפה לערכה 6% מתחילת השנה, אך רשמה תשואה שלילית של 22.8% בשנה האחרונה. המניה רחוקה בכ-59% מהשיא שנרשם ביולי 2015, כ-15.4 דולר.

ברבעון השני של 2017, אטיוניטי רשמה הכנסות של 13.5 מיליון דולר, הפסד נקי חשבונאי של 3.2 מיליון דולר והפסד נקי על בסיס Non-GAAP בסך 2 מיליון דולר. התוצאות היו מאכזבות בהשוואה לתחזיות האנליסטים, אך לצד הדוחות שפורסמו לפני מספר שבועות, החברה דיווחה גם על חוזה גדול בהיקף מינימלי של 9 מיליון דולר.

אטיוניטי מצפה לצמוח ב-2017 ב-14%-19% להכנסות של 62-65 מיליון דולר ולרשום שיעור רווח תפעולי Non-GAAP של 5%-8%.