תדיראן טלקום עוברת תוכנית הבראה: 30 עובדים עוזבים

החברה בתגובה: הוחלט על ביצוע תוכנית התייעלות בתדיראן, אשר הוצאה אל הפועל בתיאום ובהסכמת ההסתדרות

קיצוץ בכוח-האדם בחברות תדיראן טלקום: בהסכמת ההסתדרות הגיעה הנהלת החברה להבנות עם ועד העובדים, ובמסגרת זאת פורשים כ-30 עובדים מחברת השירות ומבית התוכנה. מדובר בכרבע מכמות העובדים. כרגע אין כוונה למזג בין הפעילויות, ואולם מצבן הפיננסי של שתי הישויות אינו מהמשופרים, והחברה מבצעת בחודשים האחרונים תהליך התייעלות שאותו מוביל מנכ"ל החברה משה מיץ.

תדיראן טלקום נמצאת בבעלות אפקון שרכשה את הפעילות לפני מספר שנים והעבירה את החברה תהליכי הבראה נרחבים. בשנים האחרונות היו גם ניסיונות למכירת החברה, אך הם לא צלחו. שוק המרכזיות הופך עם השנים להיות נחלתם של השחקנים הגדולים בשוק ובהיבט הזה תדיראן טלקום, על אף הוותק והניסיון שיש לחברה בשוק המקומי, נמצאת בתחרות קשה מאוד.

מתדיראן נמסר בתגובה כי במסגרת שינויים ארגוניים ומבניים בתדיראן, הוחלט עם צביקה אלפי על סיום כהונתו בחודש מאי 2017 ועל מינויו של משה מיץ. בהמשך לכך, וכחלק מצעדי התחדשות והתייעלות שבוצעו בתדיראן, לשם התאמת פעילותה לצרכים המשתנים של השוק הישראלי, להתפתחויות הטכנולוגיות בענף התקשורת ושיפור מעמדה התחרותי, הוחלט על ביצוע תוכנית התייעלות בתדיראן, אשר הוצאה אל הפועל בתיאום ובהסכמת ההסתדרות.