מפחדים מליצנים? אלה מלונות האימה הכי מפחידים בעולם

לקראת ליל כל הקדושים, אתר הוטלס קומביינד מציע לנופשים האמיצים בתי מלון וטירות המפחידים את אורחיהם, עם סיפורי אימה המתגלגלים בין החדרים ושהות שמבטיחה חוויה שלא תשכח

נכון, חובבי הליצנים אינם פופולריים בימים אלה. למרות זאת, בין אם באווירת ליל כל הקדושים הקרב ובין אם מתוך תחביב הקשור לסרט כזה או אחר, מלונות אימה וליצנים מפחידים יכולים לחכות לכם גם בחופשה בחו"ל.

למעשה, טרנד האימה - הכולל רוחות רפאים, זומבים וכמובן ליצנים מפחידים - הוא נחלתו של חודש אוקטובר, שבשיאו, ב-31 לאוקטובר, יצוין ליל כל הקדושים ברחבי העולם. לטובת חובבי הטרנד מציע אתר השוואת המלונות הוטלס קומביינד לנופשים אמיצים או לציניקנים מלונות וטירות המפחידים את אורחיהם, עם סיפורי אימה המתגלגלים בין החדרים ושהות שמבטיחה חוויה שלא תשכח.

מה למשל?

מלון הליצנים בנבאדה אינו מומלץ לאורחים המפחדים מליצנים - וכאלה יש לא מעט. המלון ממוקם במדבר בקצה עיירת רפאים שכוחת-אל, אליה נקלעים בעיקר אופנוענים המטיילים בכבישי ארה"ב או נהגי משאיות עייפים. המלון צמוד לבית קברות שטמונים בו אנשים עלומים שסיימו בקבורה מדברית מבלי שזהותם ידועה. המלון מושך מבקרים על-ידי שלט ענק מואר בצורת ליצן. בכניסה לחדר הקבלה ממוקם ליצן בגודל טבעי המעוצב בצורה מגושמת, ובדלפק הקבלה מוצעים למכירה אפי ליצן אדומים מספוג במחיר של 1 דולר. המחיר ללילה - אם בכל זאת הסיפור הזה קורץ לכם - הוא כ-300 שקל ללילה. 

מלון סטנלי בקולורדו אירח את הסופר סטפן קינג ונתן לו את ההשראה לכתיבת רומן האימה "הניצוץ". המלון מציע לאורחיו סיורי רפאים הנערכים במלון בשעות הלילה. במלון נמצא פסנתר המנגן ללא נוכחות קלידן, והעובדים טוענים כי הנגנים הם עובדים לשעבר שחזרו לתפקידם לאחר מותם, וכך גם מכשירי חשמל כמו טלוויזיות ונגנים שמתחילים לפעול מעצמם באופן ספונטני. המלון הרחיק לכת עד כדי כך ששכר חוקר פעילות על-טבעית המוביל את ציד הרפאים במלון. המחיר ללינה במלון הזה מתחיל ב-300 דולר ללילה. 

האגדה מספרת שבטירה Dragsholm Slot בדנמרק התגלה במהלך השיפוץ שלד לבוש בשמלה לבנה בתוך החומות המתפוררות. ההערכה היא שמדובר בביתו של אציל לשעבר, וצוות המלון מרבה לספר שאורחים חוזרים בפניהם על סיפור ובו מופיעה דמות של אישה מאחוריהם בעודם מביטים במראות במלון - הדמות נעלמת כשמסובבים את הראש לאחור במהירות. כאן תשלמו מ-1,200 שקל ללילה חדר בליל כל הקדושים כמובן. 

ויש עוד: טירת באליגאלי בצפון אירלנד נבנתה בשנת 1625. הבעלים המקורי של הטירה הוא לורד ג'יימס שו ואשתו ליידי איזבלה שהתגוררו בטירה, עד שיום אחד ליידי שו נפלה, קפצה או נדחפה אל מותה מראש הטירה. הרוח שלה אמורה להיות ידידותית, ויש אומרים שניתן לראות אותה משוטטת סביב הטירה, כשהיא נוהגת מדי פעם לדפוק על הדלתות ואז נעלמת. המלון הקדיש לזכרה את "חדר הרפאים" בחלק העתיק של הטירה. כאן תשלמו כ-500 שקל ללילה.

לדברי איל סגל מאתר הוטלס קומביינד, תיירות אימה היא טרנד שתמיד רלוונטי בענף המלונאות, המקבל רוח גבית מיצירות הוליוודיות כמו "הניצוץ", "פסיכו" וחג ליל כל הקדושים. אורחים המוכנים להניח את ראשיהם במלונות אלה הם בדרך-כלל קבוצת חברים בגילאים צעירים, המצפים לחוות לילה מותח שלא יישכח במהרה.

עוד מציין סגל כי עלויות הלינה במלונות המיוחדים הללו הן רגילות בהשוואה למלונות באזור ברמת אירוח דומה.