רכבו הייחודי של סטיב ג'ובס מוצע למכירה במחיר אטרקטיבי

לא מעט מכירות פומביות ומכרזים שונים נערכו למכירת פריטיו האישיים של סטיב ג'ובס מאז מותו בסוף 2011, אך כעת מוצע למכירה אחד הפריטים המבוקשים ביותר שהחזיק מייסד אפל - מכונית BMW מדגם Z8, שיוצרה במהדורה מוגבלת ונרכשה על-ידו בשנת 2000

סטיב ג`ובס, סרט על חייו / צילום: רויטרס
סטיב ג`ובס, סרט על חייו / צילום: רויטרס

לא מעט מכירות פומביות ומכרזים שונים נערכו למכירת הפריטים האישיים של מייסד חברת אפל סטיב ג'ובס מאז מותו בסוף 2011. פריטים הכוללים מספר מחשבים בגרסאות מוקדמות של אפל, כמו גם מוצרים אישיים שונים שהיו בבעלותו, כמו בגדים ואפילו ספר המחזור שלו. כעת, במכירה האחרונה שהתקיימה מדובר ככל הנראה באחד הפריטים המבוקשים ביותר כאשר חברת RM Sotheby’s תציע במכירה פומבית את הב.מ.וו Z8 מודל 2000, שהייתה בבעלותו של ג'ובס.

ה-Z8 יוצר ע"י ב.מ.וו בכמות מוגבלת מתחילת 2000. עם 400 כוחות סוס וגג נפתח, המודל היווה דוגמה מובהקת ליכולות הטכנולוגיות החדשות של יצרנית הרכב הגרמנית בה נעשה שימוש גם בדגמים הבאים אחר מכן. ג'ובס היה הקונה המקורי של ה-Z8, וקיבל את המכונית באוקטובר 2000 בצבעים הכל כך מזוהים איתו שהם: כסף טיטניום שציפה את הרכב מבחוץ ועור שחור מבפנים.

ג'ובס מכר את הרכב ב-2003 לבעלים השני של הרכב , שמכר אותו ב-2004 לבעלים השלישי. בשנת 2006 הוא הוחזר לבעלים השני אשר שמר את הרכב מאז. אולם עדיין הרכב מזוהה כרכבו של הבעלים האגדי של חברת אפל.

למי מכם שמעוניין נוכל לספר של-Z8 יש קילומטרז' נמוך של 24 אלף ק"מ וההערכות למכירה נעות בין 300 ל-400 אלף דולר, הצעה יחסית אטרקטיבית שכן מדובר בהרבה פחות ממיליון דולר, מספר המאפיין מכוניות מן הסוג הזה ובטח שעבור מעריציו המושבעים של ג'ובס.