עו"ד דוד שמרון זומן לחקירה נוספת בפרשת הצוללות

שמרון צפוי להגיע לחקירה ביחידה לאכיפה כלכלית של המשטרה בשעות אחר-הצהריים ■ חוקרי המשטרה צפויים לעמת אותו עם עדותו של שותפו וקרוב משפחתו, עו"ד יצחק מלכו

עו"ד דוד שמרון / צילום: יונתן בלום
עו"ד דוד שמרון / צילום: יונתן בלום

עוד יום קשה לפרקליטו ובן-דודו של ראש הממשלה. ל"גלובס" נודע כי המשטרה זימנה את עו"ד דוד שמרון לחקירה נוספת בפרשת הצוללות, שתיערך בהמשך היום (ג'). שמרון צפוי להגיע לחקירה ביחידה לאכיפה כלכלית של המשטרה בשעות אחר-הצהריים.

מדובר ביום השלישי ברציפות שבו נחקר שמרון במסגרת חקירת תיק 3000. חוקרי המשטרה צפויים לעמת את שמרון עם עדותו של שותפו וקרוב משפחתו, עו"ד יצחק מלכו, שהיה שליחו המדיני של ראש הממשלה בנימין נתניהו. בנוסף, החוקרים יבקשו משמרון לתת תשובות לדברים שהעלה אמש עד המדינה, מיקי גנור, בעימות שנערך לשניים.

שמרון, שייצג את גנור שמצדו היה נציג יצרנית כלי השיט הגרמנית טיסנקרופ, חשוד בקבלת דבר במרמה. מלכו חשוד בהפרת אמונים וייתכן כי גם בעבירות נוספות. השניים מכחישים את החשדות נגדם.

שמרון ומלכו נחקרו שלשום (א') במשך 15 שעות, וגם אתמול נמשכה חקירתם שעות ארוכות. חקירת מלכו התמקדה בפעילות הבינלאומית שלו. על-פי המידע שהעביר גנור, מלכו ניצל לכאורה את מעמדו הבינלאומי כדי לקדם את עסקת הצוללות עם גורמים פוליטיים בגרמניה. לפי החשד, הוא סייע בכך לשמרון שייצג את גנור.

שמרן חשוד כי גזר עמלה שמנה מהכספים שקיבל גנור בתמורה לקידום המושחת לכאורה של עסקאות כלי השיט שביצעה מדינת ישראל.