פתאל נכסים: שיערוכי נכסים הקפיצו את הרווח הנקי

דוד פתאל: החברה מסכמת את תשעת החודשים הראשונים של שנת 2017 עם המשך מגמת הצמיחה ועלייה בהכנסות וברווחים

דוד פתאל / צילום: אלון רון
דוד פתאל / צילום: אלון רון

חברת פתאל נכסים (אירופה) של דוד פתאל, המנוהלת על ידי של דני רוג'ר, הציגה היום (ד') דוחות טובים לתשעת החודשים הראשונים של השנה. החברה, הכוללת 42 נכסים (מתוכם 4 מלונות בהקמה) המושכרים לחברת ניהול המלונות של פתאל "סאנפלאואר", דיווחה כי הכנסותיה בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2017 עלו ב-13.2% לרמה של 21.1 מיליון אירו, לעומת 18.7 מיליון אירו בתקופה המקבילה אשתקד (פרופורמה).

הרווח הנקי קפץ בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2017 לכ-48.2 מיליון אירו, לעומת כ-16 מיליון אירו בתקופה המקבילה אשתקד (נתוני פרופורמה), בעיקר על רקע שיערוכי נכסים.

גם בנטרול עליית ערך נדל"ן להשקעה בסך 39.4 מיליון אירו (31.3 מיליון אירו לאחר השפעת המס) שרשמה החברה בתשעת החודשים הראשונים של השנה, מציגה פתאל נכסים עלייה ברווח הנקי של כ- 77.7% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

התזרים התפעולי (FFO) של החברה עלה בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2017 ב-44% ל-16.1 מיליון אירו וההכנסה הנקייה מפעילות (NOI המתואם) רשמה עלייה של 16.5% ל-20.6 מיליון אירו, לעומת כ-17.7 מיליון אירו בתשעת החודשים הראשונים בשנת 2016 (פרופורמה).

ברבעון השלישי הציגה פתאל עלייה ברווח הנקי ל-34 מיליון אירו, לעומת כ-10.9 מיליון אירו בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הושפע מעליית ערך נדל"ן להשקעה בהיקף של כ-27 מיליון אירו, לעומת 7 מיליון אירו בתקופה המקבילה אשתקד.

דוד פתאל, יו"ר הדירקטוריון, ציין כי "פתאל נכסים אירופה מסכמת את תשעת החודשים הראשונים של שנת 2017 עם המשך מגמת הצמיחה ועלייה בהכנסות וברווחים. מהיום בו החברה מדווחת, הרחבנו את פורטפוליו הנכסים של החברה ורכשנו 18 בתי מלון במיקומים פופולריים בערים מדריד, אמסטרדם, אדינבורו, גלזגו, דורטמונד, דיסלדורף, המבורג, וינה, מינכן ,ברצלונה, גרנדה, אברדין ופרת', חתמנו על שיתופי-פעולה אסטרטגים עם חברת הראל ביטוח ושלמה ביטוח וזכינו באמון של שוק ההון הישראלי בפעילות החברה והנהלתה".