קרן פימי הפכה לבעלת שליטה באורביט; תשקיע עד 108 מ' ש'

אורביט מדווחת היום על קלוזינג העסקה עם פימי ■ פימי השקיעה בשלב ראשון 36 מיליון שקל באורביט תמורת הקצאת מניות לפי מחיר של 6.7 שקלים למניה

ישי דוידי / צילום: תמר מצפי
ישי דוידי / צילום: תמר מצפי

אורביט דיווחה היום (ד') על השלמת עסקת ההשקעה (קלוזינג) של קרן פימי בחברה. פימי השקיעה בשלב ראשון 36 מיליון שקל באורביט תמורת הקצאת מניות לפי מחיר של 6.7 שקלים למניה, והפכה להיות בעלת המניות הגדולה ביותר ובעלת השליטה בחברה. בנוסף, קיבלה פימי אופציות להשקעה של עד 72 מיליון שקלים נוספים בחברה, בתמורה להקצאת מניות. היקף ההחזקות של פימי, עם השלמת כל שלבי ההשקעה, יגיע לכ-56% ממניות אורביט.

החזקותיו של זאב שטיין לאחר ההשקעה - 29.3% ממניות החברה והוא ישמש יועץ לחברה למשך 3 שנים, בעוד איציק גת התמנה ליו"ר הדירקטוריון.

עוד מדווחת אורביט כי התקבלו כל האישורים הנדרשים להשלמת העסקה, כך שהיקף ההחזקות של פימי מיד לאחר העסקה עומד על 33.4% במניות אורביט, והיא הפכה לבעלת המניות הגדולה ביותר ובעלת השליטה בחברה. עם השלמת ההשקעה, התמנו 3 דירקטורים מטעם פימי.

גילון בק, שותף בכיר בקרן פימי, ציין היום כי "פתרונות התקשורת של אורביט הינם בחזית הטכנולוגיה ולחברה הסכמים אסטרטגיים עם חברות בינלאומיות מובילות. בכוונתנו למנף חוזקות אלו ולעבוד בשותפות עם אנשי אורביט להצלחת החברה".

איציק גת, היו"ר הנכנס של אורביט: "שוק התקשורת הלוויינית נהנה מצמיחה על רקע הורדת מחירי התקשורת הלוויינית והפיכתה לתחרותית הרבה יותר בהשוואה לתקשורת האלחוטית או הנייחת. כמו כן, גם שוק מערכות ניהול התקשורת בכלי טיס ממשיך ומתפתח. היכולות של אורביט לצד תנאי השוק יהוו תשתית מצוינת לחיזוק פעילותה של אורביט ושיפור תוצאותיה העסקיות והניסיון והליווי של פימי יובילו לצמיחה ורווחיות".

איתן ליבנה, מנכ"ל אורביט: "פימי זיהתה את הפוטנציאל הגבוה הקיים באורביט ובעסקיה ואנו נפעל כעת כדי לממש אותו לטובת לקוחותינו. אין לי ספק כי בהכוונת פימי ובהשפעתה נוכל למנף את מיצובה העסקי והתחרותי של אורביט, לנצל טוב יותר הזדמנויות עסקיות ולתרגם זאת לצמיחה ורווחיות".