מנכ"ל חדש-ישן: ישר בן מרדכי חוזר לנהל את בזן

זאת על רקע התפטרותו של אבנר מימון מניהול החברה ■ בן מרדכי ניהל את בזן במשך כ-11 שנה, והתפטר בשנת 2011

ישר בן מרדכי  / צילום: איל יצהר
ישר בן מרדכי / צילום: איל יצהר

על רקע התפטרותו של אבנר מימון, הודיעה היום (ד') בזן  על מינוי מנכ"ל חדש-ישן: ישר בן מרדכי, אשר ניהל את החברה כ-11 שנה והתפטר בשנת 2011.

נזכיר כי מימון נכנס לתפקיד מנכ"ל החברה לפני קצת יותר משנתיים. הפרישה של מימון באה על רקע הסביבה הרגולטורית הלא-פשוטה שבמסגרתה פועלת בזן, הכוללת לעתים גם איומים ממשיים בהגשת כתבי אישום נגד נושאי משרה בכירים בחברה, ובראשם המנכ"ל, על רקע נושאי זיהום כאלה ואחרים או תקנים שהוחמרו והחברה לא עומדת בהם.

בן מרדכי ציין כי "אפעל על מנת שקבוצת בזן תמשיך לפעול באופן מקצועי, בטוח, ותהיה יעילה, תחרותית וגמישה, תוך טיפוח כוח אדם מקצועי ואיכותי בתוך סביבת עבודה נעימה ומעודדת יצירתיות. נמשיך להיות קשובים לסביבה ונפעל להשתלבות בצורה מיטבית של קבוצת בזן בקהילה הסובבת אותה. כמי שמכיר את בזן לפני ולפנים אני מאמין כי לקבוצת בזן יש את היכולות לממש הזדמנויות עסקיות משמעותיות ולהסתכל לעתיד בביטחון".

יו"ר הדירקטוריון עובדיה עלי הוסיף: "בשמי ובשם דירקטוריון קבוצת בזן, אני מודה לישר שנענה לאתגר. אני סמוך ובטוח שישר הוא האיש הנכון בזמן הנכון. ניסיונו העשיר של ישר והיכרותו המעמיקה עם החברה, עם התעשייה, עם שוק ההון וגורמים נוספים, יתרמו להעברת תפקיד חלקה ולהמשך הצלחתה ושגשוגה של קבוצת בזן".

נזכיר עוד כי החודש הציגה החברה תוצאות כספיות חזקות לרבעון השלישי, ודיווחה על עלייה של 42% בהכנסות ברבעון לרמה של כ-1.44 מיליארד דולר, ועל זינוק חד של 224% ברווח התפעולי, לסכום של כ-130 מיליון דולר.

בשורה התחתונה, הציגה החברה רווח נקי של כ-92 מיליון דולר, בהשוואה לרווח סמלי של כמיליון דולר שנרשם ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי המנוטרל (בניכוי השפעות חד-פעמיות) הסתכם ברבעון האחרון בכ-105 מיליון דולר, בהשוואה להפסד של 16 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.