בנט: "יוצאים בתוכנית לחינוך למניעת הטרדות מיניות"

שר החינוך בכנס "נשים בחזית": "טבע האדם, בין שהוא דתי, חילוני, ערבי או יהודי, מביא לכך שזה יכול לקרות בכל מקום, ולכן התוכנית תהיה מותאמת לכולם" ■ על ח"כ ניסן סלומיאנסקי: "פניתי אליו ושאלתי אותו האם הוא עשה משהו כזה, והוא אמר לא"

נפתלי בנט / צילום: תמר מצפי
נפתלי בנט / צילום: תמר מצפי

שר החינוך, נפתלי בנט, אמר היום (ד') בראיון לשירה מרגלית, יו"ר סלונה, בכנס "נשים בחזית": "אנחנו יוצאים בתוכנית לחינוך למניעת הטרדות מיניות וכן למידה של גלישה בטוחה באינטרנט. עד סוף השבוע הבא מנכ"ל משרד החינוך יגיש לי תוכנית בעניין.

"טבע האדם, בין שהוא דתי, חילוני, ערבי או יהודי, מביא לכך שזה יכול לקרות בכל מקום, ולכן התוכנית תהיה מותאמת לכולם. העולם השני הוא עולם האינטרנט - בדור שלי, היה צריך להתאמץ מאד כדי להשיג פורנוגרפיה, והיום ילד בכיתה ג' חושב שמין זה דבר אלים בין גבר לאישה. זה מוטבע פה. יש פה צונאמי ערכי שאנחנו חייבים להתמודד עם זה ואנחנו נתמודד עם זה".

בהתייחסו לנושא הטרדות מיניות בהקשר של ח"כ ניסן סלומיאנסקי, אמר השר בנט: "אין בנות שיצאו ואמרו 'זה קרה לי'. פניתי אליו ושאלתי אותו האם הוא עשה משהו כזה, והוא אמר לא. המשטרה חקרה ולמיטב הבנתי הם לא קבעו שהיה משהו. זו לא הייתה סיטואציה כמו בקמפיין האחרון שנשים כתבו והעידו. יש איזון בין למגר את התופעה לבין לא לשפוך את דמו של אדם שאולי לא עשה שום דבר".