יש מנהיגות בישראל: אירוע "ליידי גלובס" בסימן מנהיגות נשית

"ליידי גלובס" ערך אמש במוזיאון תל-אביב לאמנות אירוע בסימן המנהיגות הנשית בישראל ■ 200 נשים המכהנות בתפקידי מפתח במשק התארחו

מגזין "ליידי גלובס" ערך אמש (א') אירוע בסימן המנהיגות הנשית בישראל. האירוע, שהתקיים במוזיאון תל-אביב לאמנות בשיתוף עם יקב קסטל, אירח כ-200 נשים המכהנות בתפקידי מפתח במשק הישראלי.

מערכת "ליידי גלובס" ציינה במסגרת האירוע עשור של גיליונות קונספט, המתמקדים בכל חודש בתמה אחרת ומציבים זרקור על נושאים שונים מתחום הרגש, חקר המוח, שוק העבודה החדש, ניהול בעידן של שינויים אקספוננציאליים ועוד.

מנהיגות נשית בישראל / צילומים: רמי זרנגר ותמר מצפי
 מנהיגות נשית בישראל / צילומים: רמי זרנגר ותמר מצפי

בדברים שנשאה עורכת "ליידי גלובס", ורד רמון-ריבלין, על המהפכה שהתחוללה במנהיגות הנשית בעשור האחרון, היא סיפרה על בנקאית שניסתה בתחילת שנות ה-90' להתקבל לתפקיד מנהלת בחטיבה העסקית בבנק לאומי, וננזפה על-ידי מנהל החטיבה: "נשים לא יכולות להיות מנהלות עסקים. זה לא מתאים, הן לא יכולות לנהל משא-ומתן", הוא אמר לה. 5 שנים אחר-כך היא התברגה לתפקיד ניהולי בחטיבה, והיום היא ניצבת בראש אחד הבנקים הגדולים.

עוד דיברה רמון-ריבלין על מחוללות השינוי התודעתי הגדול הבא - סוללת הסטארט-אפיסטיות שעולות בזירת ההייטק. באירוע נכחו גם יזמיות רבות שהקימו בשנים האחרונות מיזמים טכנולוגיים מצליחים, ושאת תחום עיסוקן מסקר "ליידי גלובס" בהתמדה.

יו"רית "גלובס", אלונה בר און, סיפרה למשתתפות הערב על הדרך הארוכה שעברה עד לרכישת העיתון יחד עם ענת אגמון.