ערוץ הילדים יירד מחר מהוט; תכניו ימשיכו להיות זמינים ב-VOD

החל מ-1 בינואר יחל ערוץ הילדים להיות משודר בהוט בערוץ kidZ, שמשודר גם ב-yes, ובנוסף אליו תעלה החברה עוד שני ערוצי ילדים ■ בהוט החליטו לקנות חלק מתכני ערוץ הילדים של RGE, כך שתכניו ימשיכו להיות זמינים ב-VOD

עוד שלב בקרבות סביב ערוצי הילדים מגיע לסיומו. כפי שנחשף ב"גלובס", ערוץ הילדים הוותיק, שמופק על-ידי חברת RGE, יירד מחר (ב') משידורי הוט, ובמקומו יעלה ערוץ kidZ, שמופק על-ידי "סלוצקי ערוצי תקשורת" של המפיק הוותיק חיים סלוצקי. מדובר בערוץ זהה לזה שעלה בדיוק לפני שנה ב-yes, כשכמו במודל שהתקיים במשך שנים סביב ערוץ הילדים, חלק מתכניו ישודרו בשתי הפלטפורמות, וחלק מהתכנים יופקו בבלעדיות רק עבור אחת מהן.

יחד עם זאת, בהוט החליטו לרכוש חלק מספריית התכנים של RGE, כך שהתכנים המרכזיים של ערוץ הילדים מהשנים האחרונות ימשיכו להיות זמינים בספריית הוט VOD Young. כפי שנכתב ב"גלובס", על-פי ההסכם בין הוט ל-RGE, כל התכנים ששודרו בערוץ לפני 2016 הם בבעלותה של RGE, ולכן על-מנת להמשיך לשדרם ב-VOD שלה, הוט רכשה אותם מהחברה. במקביל, RGE חתמה לאחרונה על חוזה עם סלקום TV, כך שכיום ערוץ הילדים הוותיק משודר דווקא בשתי הפלטפורמות הצעירות של סלקום ופרטנר.

הוט הודיעה היום (א') גם על העלאה של שני ערוצי ילדים נוספים. ערוץ דיסני XD, שיעלה בהוט באופן בלעדי ומיועד לגילאי 6 עד 10; וערוץ A+ KIDS, המיועד לגילאי 3 עד 8. הערוץ האחרון, שעל-פי הודעת החברה הוא ערוץ העשרה וידע, יעלה במקביל מחר גם בפרטנר TV.

מהוט, שעל-פי ההודעה מציעה כעת 13 ערוצים לילדים, נמסר היום: "ערוץ הילדים היה שותף אמת שלנו, ואנו גאים על התוכן הנפלא שיצרנו יחד, ונמשיך לשתף פעולה בהמשך. נמשיך לשתף פעולה עם כלל ערוצי הילדים, להוביל את התחום וליצור את סדרות הילדים המדוברות ביותר".