פינטו מוביל סבב מינויים בהנהלת בנק הפועלים

צחי כהן ימונה לראש החטיבה העסקית; יעל אלמוג תמונה ליועצת המשפטית הראשית; וניב פולני, המכהן כיום כקצין ציות ראשי, ימונה לראש חטיבת ניהול סיכונים במקום כהן ■ כמו כן תצטרף לבנק יעל דרומי לתפקיד ראש חטיבת מחזיקי העניין במקום אלמוג

אריק פינטו מנכ"ל בנק הפועלים / צלם: איל יצהר
אריק פינטו מנכ"ל בנק הפועלים / צלם: איל יצהר

שינויים דרמטיים בהנהלת בנק הפועלים : ל"גלובס" נודע כי דירקטוריון הבנק מאשר בשעה זו סבב מינויים גדול בהנהלת הבנק, במסגרתו צחי כהן ימונה לראש החטיבה העסקית; יעל אלמוג תמונה ליועצת המשפטית הראשית; וניב פולני, המכהן כיום כקצין ציות ראשי, ימונה לראש חטיבת ניהול סיכונים במקום כהן. כמו כן תצטרף לבנק יעל דרומי לתפקיד ראש חטיבת מחזיקי העניין במקום אלמוג. חבר הנהלה חדש נוסף בבנק הוא גולן שרמן, המכהן כיום כמנהל אגף בנקאות בחטיבה הקמעונאית. שרמן ימונה למנהל חטיבת החדשנות.

עוד עולה כי אבנר פז-צוק יצטרף לבנק וימונה לתפקיד מנהל פרויקט המודרניזציה של מערכות הליבה המיחשוביות. פז-צוק אמנם לא ימונה כחבר הנהלה, אבל יהיה כפוף ישירות לפינטו.

כחלק מסבב המינויים בבנק צפויים לעזוב את הבנק אבי כוכבא ראש חטיבת חדשנות, ואילן מזור היועץ המשפטי. בנוסף יעזוב את הבנק יעקב אורבך ראש החטיבה העסקית שהודיע על עזיבתו לפני מספר שבועות. זהו סבב המינויים הגדול הראשון שמבצע המנכ"ל אריק פינטו שמונה לתפקיד המנכ"ל לפני כשנה וחצי.

כאמור כהן ימונה לראש החטיבה העסקית בבנק האחראית על אשראי בהיקף של מעל 100 מיליארד שקל. כהן מכהן מזה 5.5 שנים כראש חטיבת ניהול סיכונים בבנק. לכהן היכרות טובה עם החטיבה העסקית, שכן בתפקידו הקודם הוא שימש במשך 8 שנים כמנהל המטה העסקי בחטיבה העסקית של הבנק.

המינוי המפתיע ביותר בסבב המינויים הוא של יעל אלמוג, שרק לפני פחות משנה הצטרפה לבנק בתפקיד ראש חטיבת מחזיקי העניין בבנק, וכעת עוברת לתפקיד היועצת המשפטית שלו. אלמוג תחליף בתפקידה את מזור היועץ המשפטי הותיק של הבנק.