איתמר ברטוב מונה ליושב ראש חברת עמידר

ברטוב שימש בעבר כסמנכ"ל תכנון ברשות הדואר, סמנכ"ל רגולציה וראש המטה בחברת סלקום, ומוביל בחודשים האחרונים את הערכות עמידר לגיוס חוב בהיקף מיליארד שקל לטובת רכישת דירות לדיור הציבורי

עמידר / צילום: איל יצהר
עמידר / צילום: איל יצהר

דירקטוריון חברת עמידר אישר הערב (ג') פה-אחד את מינויו של איתמר ברטוב ליו"ר החברה. זאת לאחר חצי שנה שבה לא אויש תפקיד היו"ר עם עזיבתו של היו"ר הקודם יצחק לקס.

ברטוב מונה לתפקיד דירקטור לפני למעלה משנה וחצי על ידי שר השיכון יואב גלנט אך מינויו ליו"ר עוכב ואושר רק כעת, עם הסכמות אליהן הגיעו גלנט ושר האוצר משה כחלון.

ברטוב, 55, עו"ד בהשכלתו, שימש בעבר כסמנכ"ל תכנון ברשות הדואר, כסמנכ"ל ב"אוברסיז קומרס" סמנכ"ל שירות באל על, וכן כסמנכ"ל רגולציה וראש המטה בחברת סלקום. כיום הינו עצמאי ופעיל בפרויקטים בתחום החברתי.

במהלך החודשים האחרונים מוביל ברטוב את היערכותה של עמידר לגיוס חוב בהיקף של כמיליארד שקל לטובת רכישת מאות דירות לדיור הציבורי.

גלנט מסר כי הוא "מודה לאיתמר ברטוב על נכונותו לכהן בתפקיד יו״ר עמידר. איתמר הוא מנהל מוכשר ואיש ערכי. אני משוכנע שימשיך ויפעל לטובת דיירי הדיור הציבורי במדינת ישראל. מאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החשוב.״