חילופי הנהלה בפיליפס ישראל: גוידו פרדו רוקאס מסיים תפקידו

חברת פיליפס מינתה את ד"ר אפרת שפר כיו"ר החטיבה הישראלית החל מ-1 באפריל ■ היא החלה את הקריירה שלה בפיליפס בשנת 2000, כפיזיקאית בכירה, בתפקיד פיתוח בתחום ה-CT

פיליפס / צילום: שאטרסטוק
פיליפס / צילום: שאטרסטוק

חילופים בצמרת ההנהלה של חברת פיליפס בישראל: ד"ר אפרת שפר, תתמנה ליושבת ראש פיליפס ישראל ותחליף את גוידו פרדו רוקאס בתפקיד זה. המינוי יכנס לתוקפו החל מה-1 באפריל 2018. שפר משמשת כמנכ"לית החטיבה הגלובלית של פיליפס לאפליקציות קליניות מתקדמות (ICAP), והיא תמשיך לשמש בתפקידה הנוכחי, במקביל לתפקיד היו"ר.

פרדו רוקאס החל את הקריירה שלו בחברת אלסינט, שנרכשה מאוחר יותר על ידי פיליפס. הוא יפרוש מהחברה עם כניסת החילופים לפועל. הוא מסר במסגרת ההודעה על המינויים כי בכוונתו להמשיך ולתרום לקידום תעשיית הבריאות בישראל.

דורון בר-נתן, המנהל היום את אתר הפיתוח והיצור המתקדם בתחום הדימות של פיליפס בחיפה, מונה למנכ"ל Philips Medical Systems Technologis, וינהל את פעילויות המו"פ והפעילות התעשייתית של פיליפס בישראל.

אבירם סושרד, מנהל הפעילות המסחרית של פיליפס מערכות רפואיות בישראל, ינהל את כל הפעילות המסחרית של החברה בשוק הישראלי.

"ברצוני להודות לגוידו על התרומה העצומה שלו לפיליפס ישראל ולחדשנות בחטיבת הסי טי (CT) של פיליפס במשך 38 שנים", אמר סטפנו פולי, מנכ"ל ונשיא פיליפס איטליה, יוון וישראל. "המחויבות, המנהיגות והגישה שלו לחדשנות הובילו לפריצות דרך משמעותיות. במקביל אני גאה להציג את אפרת, מנהלת מובילה ומנוסה בתעשיית הבריאות עם ניסיון עתיר בחדשנות, יזמות והבנת שוק, הרואה את הלקוח במרכז. המומחיות של אפרת בטכנולוגיות בתחום הבריאות, יכולות המנהיגות שלה והניסיון העתיר שלה בתחומי הדימות והאינפורמטיקה הרפואית יאפשרו לה להרחיב ולהעמיק את המובילות הטכנולוגית בתחום הבריאות של פיליפס בישראל".

חטיבת האפליקציות הקליניות המתקדמות בפיליפס (ICAP), אותה מנהלת שפר, מעסיקה יותר מ-400 עובדים ברחבי העולם. קודם לכן הובילה אפרת את מיזם האינפורמטיקה לתחום האונקולוגיה של פיליפס אשר התמקד במתן פתרונות תומכי החלטה לרופאים אונקולוגיים. היא החלה את הקריירה שלה בפיליפס בשנת 2000, כפיזיקאית בכירה, בתפקיד פיתוח בתחום ה-CT.

פיליפס ישראל מעסיקה כיום כ 1,000 עובדים בארץ, והודיעה על כוונתה להמשיך ולהתרחב בתקופה הקרובה.