טאבולה חתמה על הסכם עם יצרנית הסמארטפונים ZTE CORP

חברת המלצות התוכן תשתף פעולה עם חברת הניידים הסינית בנושא הצגת תוכן ממומן

אדם סינגולדה / צילום: כפיר זיו
אדם סינגולדה / צילום: כפיר זיו

חברת המלצות התוכן טאבולה פותחת חזית חדשה במלחמה על תשומת-הלב של הגולש: החברה חתמה על הסכם עם יצרנית הסמארטפונים הסינית ZTE CORP על חשיפת הלינקים הממומנים של טאבולה בחלק מהטלפונים שהיא מייצרת.

המודל יכלול בשלב הראשון רק לינקים חדשים של פבלישרים נבחרים הקשורים לסגנון חיים, אך בהמשך שיתוף-הפעולה עשוי להתרחב ולכלול לינקים ממומנים של תוכן ממפרסמים. טאבולה פועלת עם חלק מהפבלישירים הגדולים בעולם, אך בשלב זה בחרה החברה תכנים של מי מהם ישולבו במסגרת שיתוף-הפעולה עם החברה הסינית.

מודול התשלום של טאבולה פועל באופן הבא: הפבלישרים משלמים לחברה על קידום התכנים שלהם באמצעות הפלטפורמה של החברה ומתחלקים עם טאבולה ברווחים מפרסום. בתמורה להתקנה מראש של טאבולה בטלפונים שלה, תחלוק ZTE עם טאבולה את הרווחים מהפרסום.

על-פי מנכ"ל טאבולה, אדם סינגולדה, הפבלישרים שכבר יש להם הסכמים עם החברה לא יידרשו לתשלום מראש על הכללת התוכן שלהם במודל שיוצג בטלפונים החדשים, והם יחלקו עם טאבולה ו-ZTE ברווחים שלהם מכך שהגולש מקליק על המלצת התוכן באתר שלהם. לעומתם, הפבלישירים שאין להם הסכם עם טאבולה יוכלו להשתתף במערכת בידים אוטומטית ללינקים (מעין בורסה).

המודול של טאבולה לא יפעל כאפליקציה בפני עצמה, אלא יציג את התוכן על גבי מסך הנעילה כאשר המשתמשים יפעילו את הטלפון אחרי זמן מסוים של חוסר פעילות. בהמשך יעלה מודול נוסף שיציג מאמרים לגולש מיד לאחר כיבוי הטלפון.

התוכן הממומן יפנה את הגולש מיידית לאתר הפבלישר, מה שאמור לאשר לפבלישר יותר שליטה על מערכת היחסים עם הגולשים.