אפל משיקה: מכשירי אייפון 8 ואייפון 8 פלוס - בצבע אדום

המכשיר לא מציג חידוש מסוים פרט לצבע, ומגיע עם אותו מפרט טכני ותכונות כמו שאר הדגמים של אייפון 8 • המכשיר זמין גם בצבעים זהב, כסף ואפור • מחיר האייפון 8 האדום יתחיל מ-700 דולר עבור גרסה עם 64 ג'יגה בייט

 אפל משיקה אייפון 8 בצבע אדום / אתר החברה
אפל משיקה אייפון 8 בצבע אדום / אתר החברה

אפל חושפת גרסה חדשה של מכשירי אייפון 8 ואייפון 8 פלוס - בצבע אדום. חלק מהכנסות החברה מהמכשירים ייתרמו לארגון the Global Fund למאבק באיידס ו-HIV. המכשיר לא מציג חידוש מסוים פרט לצבע, ומגיע עם אותו מפרט טכני ותכונות כמו שאר הדגמים של אייפון 8. המכשיר זמין גם בצבעים זהב, כסף ואפור.

מסגרת המסך של המכשירים החדשים היא בצבע שחור. כשאפל חשפה גרסה אדומה של אייפון 7, אנשים רבים לא הבינו את הבחירה העיצובית במסגרת מסך בצבע לבן, ורבים אף קנו מגני מסך עם שוליים בצבע שחור כדי לכסות את הצבע הלבן. הבחירה של אפל לחכות כחצי שנה לפני השקת גרסאות אדומות למכשירי האייפון יכולה להצביע על אסטרטגיה של החברה להגברת מכירות המוצר.

מחיר האייפון 8 האדום יתחיל מ-700 דולר עבור גרסה עם 64 ג'יגה בייט, כמו בדגמים האחרים של המכשיר. תשוחרר גם גרסה של 256 ג'יגה בייט, והזמנות מוקדמות בארה"ב יחלו מחר. עבור משתמשי אייפון X, אפל תשיק כיסוי ספר מעור בצבע אדום כהה.