סלקום זכתה במכרז צה"ל ותספק שירותי סלולר לעוד 3 שנים

כצפוי, סלקום זכתה במכרז שהיקפו המוערך הוא 12 מיליון שקל • צה"ל: המחיר החדש שישלמו החיילים משקף הוזלה של 53% במחיר

ניר שטרן / צילום: סיון פרג'
ניר שטרן / צילום: סיון פרג'

חברת סלקום זכתה מחדש במכרז צה"ל ומשרד הביטחון, ותמשיך לספק שירותי סלולר ב-3 השנים הבאות. סלקום ומשרד הביטחון הודיעו על הזכייה היום במקביל. מדובר באחד המכרזים הגדולים ביותר במדינה, בהיקף של עשרות אלפי לקוחות. לא נמסרו פרטים על המחירים שישלמו עובדי משרד הביטחון, אך הוא לבטח מחיר מהנמוכים הקיימים היום בשוק.

הסיכוי של סלקום לזכות במכרז היה גבוה מלכתחילה היות והיא משמשת כבר כספק של שירותי הסלולר לצה"ל ב-6 השנים האחרונות. זה אומר בעיקר שלסלקום יש יתרון על פני מתחרותיה בגלל שהיא כבר ביצעה את ההשקעות שהמכרז מחייב כמו כיסוי ובניית אתרים באתרים צבאיים. זהו יתרון משמעותי לחברה, כי מדובר בפריסה רחבה מאד שהצבא דורש לבצע. 

סלקום ומשרד הביטחון מסרו כי היקף המכרז הוא 12 מיליון שקל, אבל אין שום פרטים בנוגע למשמעות התשלום. משרד הביטחון מסר שהמחיר החדש שישלמו החיילים משקף הנחה של 53% במחיר.

מנכ"ל קבוצת סלקום, ניר שטרן, מסר: "לאחר 6 שנים מוצלחות אנו גאים על בחירת צה"ל בסלקום פעם נוספת כספק הסלולר. סלקום מוכיחה פעם נוספת את היותה קבוצת תקשורת שמספקת סל פתרונות מלא לארגונים תחת קורת-גג אחת". 

נדב אמסלם, סמנכ"ל אגף לקוחות עסקיים קבוצת סלקום, מסר: "אנו מאמינים כי הזכייה במכרז והארכת ההסכם תאפשר לדורות חדשים של חיילים להצטרף לעשרות אלפי מנויי צה"ל בסלקום בתנאים טובים".