קבוצת עזריאלי ממשיכה להשתלט על ציר מנחם בגין בתל-אביב

הקבוצה רכשה את בבניין המשרדים שבבעלות מבני גזית ברחוב מנחם בגין 148, הממוקם בסמיכות לפרויקט עזריאלי טאון, תמורת 260 מיליון שקל

עזריאלי / צילום: איל יצהר
עזריאלי / צילום: איל יצהר

קבוצת עזריאלי מרחיבה את שליטתה בשוק המשרדים בציר מנחם בגין בתל-אביב: הקבוצה דיווחה הבוקר (ב') לבורסה לניירות ערך כי רכשה את בניין המשרדים ברחוב מנחם בגין 148 מחברת מבני גזית תמורת 260 מיליון שקל.

מדובר בבניין הצמוד לתחנת דלק פז (שבבעלות פז), ולפרויקט עזריאלי טאון שמקימה הקבוצה על חורבות בניין שירותי בריאות כללית. בניין המשרדים כולל 4 קומות מעל קומת קרקע מסחרית בשטח 5500 מ"ר וקומת מרתף, וזכויות בנייה מאושרות בלתי מנוצלות בהיקף 21 אלף מ"ר עילי, וזכויות להרחבת קומות המרתף. חברת מבני גזית כבר הגישה בקשה להיתר בנייה לבניית הזכויות הבלתי מנוצלות ובחודש מרץ האחרון אישרה הוועדה המקומית לתכנון ובנייה הארכת תוקף ההיתר.

קבוצת עזריאלי מחזיקה במספר לא מבוטל של שטחי משרדים בציר מנחם בגין כאשר פרויקט מגדלי עזריאלי הוא הותיק מבין השטחים, ומגדל עזריאלי שרונה הוא המגדל החדש ביותר שאוכלס על ידי הקבוצה. מלבד מגדלים אלה, מקימה הקבוצה בימים אלה בציר מנחם בגין את מגדל עזריאלי הרביעי על חורבות בית ידיעות אחרונות, ואת פרויקט עזריאלי טאון על חורבות בנין שירותי בריאות כללית.

עסקה זו לרכישת בית מבני גזית, היא רכישה נוספת של הקבוצה בציר, אשר מצמצמת את מספר השחקנים בשוק המשרדים במע"ר הצפוני של תל-אביב. הדבר מביא לצמצום התחרות ולהרחבת שליטת הקבוצה במחירי המשרדים בציר מנחם בגין וסביבתו.