סוף המשחק? כתב אישום נגד משה איבגי בגין עבירות מין

לפי כתב האישום שהוגש היום, השחקן ביצע לכאורה במספר מתלוננות עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית • במקביל להגשת כתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה לקיום הדיונים בתיק בדלתיים סגורות

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה היום (ה') כתב אישום נגד שחקן הקולנוע והתאטרון משה איבגי.

מהמפורט בכתב האישום עולה כי במהלך השנים השנים 2012-2013, בזמן שאיבגי נטל חלק בהפקות שונות בטלוויזיה, בקולנוע ובתאטרון, הוא ביצע לכאורה, במספר הזדמנויות שונות, מעשים מגונים בשלוש נשים שעבדו אתו באותן הפקות.

עוד מפורט בכתב האישום כי במעשיו נגע איבגי לכאורה בנשים באזורים שונים בגופן, וזאת, כך נטען, בניגוד לרצונן ושלא בהסכמתן.

עורכות הדין הילה כץ ואורלי רוזנטל מפרקליטות מחוז (חיפה) הן אלה שהגישו את כתב האישום החמור נגד איבגי, כאשר הן מפרטות בכתב האישום כי המגע שביצע איבגי לכאורה באותן נשים היה בחלקים אינטימיים בגופן, והכול לשם סיפוק מיני בזוי.

יצוין כי באשר לשתיים מהנשים הללו, מיוחסות לאיבגי עבירה נוספת של הטרדה מינית.

כתב האישום מציין כי השחקן המפורסם, ששיחק בסדרות טלוויזיה רבות וכן על בימת התאטרון וזכור מתפקידו בסדרת הטלוויזיה "הבורר", בה שיחק בורר בעולם התחתון, חשוד כי הטריד מינית אישה נוספת, עמה לא הייתה לו כל היכרות מוקדמת. בעניינה של אותה אישה, כתב האישום מפרט כי איבגי הפנה לה לכאורה התייחסות מבזה ומשפילה ביחס למיניותה.

במקביל להגשת כתב האישום הוגשו על-ידי הפרקליטות בקשה לקיום הדיונים בתיק בדלתיים סגורות וכן בקשה לאיסור פרסום כל פרט שיש בו לזהות את המתלוננות.