קשת 12 | בלעדי

אחרי הכנסת ו"האח הגדול": שרון גל מצטרף ל"אנשים"

גל, שעבר בשנים האחרונות תהפוכות לא מעטות בקריירה שלו, יכין כתבות עבור התוכנית המשודרת בקשת 12, כשהכתבה הראשונה תהיה עם הח"כ לשעבר שלמה בניזרי • בעבר נקשר שמו של גל במספר פרשיות, בהן הסתבכות בקשיים כלכליים

שרון גל / צילום: תמר מצפי
שרון גל / צילום: תמר מצפי

העיתונאי וחבר הכנסת לשעבר שרון גל, יתחיל לצלם כתבות עבור התוכנית "אנשים" שמשודרת בקשת 12. כבר בשבוע הבא תשודר הכתבה הראשונה שהכין גל עבור התוכנית, שמוקדשת לחבר הכנסת לשעבר שלמה בניזרי.

 בשנים האחרונות עברה הקריירה של גל תהפוכות רבות. בבחירות 2015 הוא נכנס לכנסת מטעם מפלגת ישראל ביתנו, אך תוך זמן קצר התפטר מהכנסת והודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים. הוא חזר להגיש את תוכניתו בערוץ 20, אך לאחר שיצא לחופשה, והקשר עמו נותק, הערוץ הפסיק את ההתקשרות איתו.

בהמשך נכנס גל לבית "האח הגדול", כשהתוכנית שודרה בקשת, ובמקביל עלו טענות על הסתבכות כלכלית שלו, וצו עיקול הוטל על נכסיו בשל טענות לחוב בהיקף של 250 אלף שקל. גל טען כי התובע ניצל את עובדת היותו בבית "האח הגדול", וכי התביעה, שממשיכה להתברר, אינה מוצדקת.

עוד לפני כן עזב גל את ערוץ 10 - שם זכה להצלחה עם התוכנית "לילה כלכלי" - כשברקע טענות קשות על התנהלותו בערוץ כלפי עמיתיו, שנחשפו בתחקיר ב"ידיעות אחרונות". גל הכחיש את הטענות מכל וכל, וחקירת המשטרה שנפתחה בנושא נסגרה ללא ממצאים. כיום הוא מגיש את תוכנית האקטואליה המרכזית של רדיו גלי ישראל.

התוכנית "אנשים", אותה מגישים יחד חיים אתגר וקורין גדעון, משודרת בקשת 12 מדי יום בין השעות 17:15 ל-18:00. בקשת אישרו את הפרטים.